اتحادیه اروپا هکرها را تحریم می کند

به گزارش مجله روگذر، اتحادیه اروپا مجموعه تحریمی جدیدی را برای عاملان عملیات هک در نظر گرفته است. این تحریم ها شامل ممنوعیت سفر و مسدود شدن اموال عاملان هک است.

اتحادیه اروپا هکرها را تحریم می کند

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران به نقل از انگجت، اتحادیه اروپا درباره مجموعه ای از تحریم ها علیه عامل عملیات های هک به توافق رسیده است.

این مجموعه تحریمی جدید که روز گذشته در بروکسل امضا شده در حقیقت پیام واضحی برای هکرها در انگلیس و اتحادیه اروپا است و عواقب وخیمی را برای عاملان آن در نظر گرفته است.

این تحریم ها شامل ممنوعیت سفر و مسدود کردن دارایی ها و اموال افراد مسئول عملیات های هک است.

هرچند هنوز نام هیچ مظنونی اعلام نشده اما اتحادیه اروپا امیدوار است این سیستم جدید به اعضای آن کمک می کند در صورت حمله سایبری سریع تر واکنش نشان دهند.

جرمی هانت وزیر امور خارجه انگلیس در بیانیه ای این حرکت را اقدامی تعیین کننده برای اجتناب از حملات سایبری آینده خواند.

این در حالی است که کشورهای اروپایی ادعا می کنند روسیه و چین به طور مداوم حملات سایبری علیه اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر انجام می دهند. در اوایل سال جاری نیز هکرهای چینی اعلام کردند حملاتی علیه شرکت نرم افزاری نروژی Visma و ایرباس انجام داده اند.

از سوی دیگر در ماه دسامبر 2018 میلادی هکرها ایمیل های شخصی صدها سیاستمدار آلمانی را فاش کردند. از سوی دیگر رهبران اروپا نگران دخالت در انتخابات پارلمانی اتحادیه هستند که بین 23 تا 36 مه برگزار می شود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 284

به "اتحادیه اروپا هکرها را تحریم می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا هکرها را تحریم می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید