جامعه جهانی از موفقیت های روسیه در زمینه واکسن کرونا استقبال کند

به گزارش مجله روگذر، سفیر ایران در مسکو ضمن استقبال از موفقیت روسیه در پی فراوری واکسن کرونا، گفت: جامعه جهانی باید از موفقیت های روسیه در این زمینه استقبال کند.

جامعه جهانی از موفقیت های روسیه در زمینه واکسن کرونا استقبال کند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ، کاظم جلالى سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز پنجشنبه 23 مرداد ماه در گفت وگو با آژانس خبری اسپوتنیک اظهار داشت که ایران از موفقیت و دستاورد های روسیه در زمینه فراوری واکسن کرونا استقبال می نماید و معتقد است جامعه جهانی نیز باید از آن استقبال کند.

سفیر ایران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری اقدام به انجام پژوهش و تحقیق در مورد فراوری واکسن این ویروس کرد و یکی از همکاری هایی که از ابتدای شیوع این بیماری بین ایران و روسیه شکل گرفت، همکاری در این زمینه بوده و از اینکه روسیه توانسته در این خصوص به موفقیت هایی دست یابد، نه تنها ما استقبال می کنیم، بلکه معتقدیم جامعه جهانی باید از آن استقبال کند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران از هر گونه دستاوردی و توسط هر کشوری که منتج به یافتن واکسن و یا داروی برطرف این ویروس مرگبار گردد، استقبال می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1212

به "جامعه جهانی از موفقیت های روسیه در زمینه واکسن کرونا استقبال کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه جهانی از موفقیت های روسیه در زمینه واکسن کرونا استقبال کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید