جریمه لغو سفر به ترکیه بر عهده مسافران است، لغو مسافرت به ترکیه با گسترش حملات تروریستی

به گزارش مجله روگذر، دبیرانجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی گفت: مسافرانی که پس از حوادث اخیر تروریستی اتفاق افتاده در ترکیه قصد لغو تورهای گردشگری را دارند جرائم مربوطه را باید طبق قرارداد سفر پرداخت نمایند.

جریمه لغو سفر به ترکیه بر عهده مسافران است، لغو مسافرت به ترکیه با گسترش حملات تروریستی

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه سفر به کانادا در سال 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

مجید فرقانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس اضافه نمود: در واقع در قرارداد تورهای گردشگری عنوان لغو در شرایط اضطراری منعقد می گردد که این موضوع به دو شرایط جنگ و یا بلایای طبیعی اشاره دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ترکیه در شرایط جنگی قرار نگرفته و بلایای طبیعی نیز برایش به وجود نیامده نمی توان تورهای گردشگری را به این مقصد لغو کرد.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی بیان نمود: با توجه به شرایط فعلی در صورتیکه مسافر قصد داشته باشد سفر خود به ترکیه را لغو کند باید بین 20 تا 100 درصد جریمه پرداخت کند زیرا طبق قرارداد تور، آژانس و یا هیچ ارگانی مسئولیت این بخش را بر عهده ندارد.

دبیر انجمن صنفی خدمات مسافرت هوایی خراسان رضوی بیان نمود: با به وجود آمدن حمله های تروریستی اخیر عده زیادی قصد دارند که سفر خود را به ترکیه لغو نمایند که در این صورت مطابق با قرارداد و مقررات ابلاغی می توانند این اقدام را انجام دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 792

به "جریمه لغو سفر به ترکیه بر عهده مسافران است، لغو مسافرت به ترکیه با گسترش حملات تروریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه لغو سفر به ترکیه بر عهده مسافران است، لغو مسافرت به ترکیه با گسترش حملات تروریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید