خبرنگاران جاده&zwnjهای خراسان رضوی لغزنده و بارانی است

به گزارش مجله روگذر، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با آغاز بارندگی از عصر پنجشنبه جاده های اصلی این استان به ویژه در شمال و غرب آن لغزنده شده است.

خبرنگاران جاده&zwnjهای خراسان رضوی لغزنده و بارانی است

ابراهیم نصری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: در حال حاضر بر اساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی، ریزش باران در راه های شهرستانهای نیشابور، مشهد، بینالود، فیروزه و سبزوار ادامه دارد.

وی ادامه داد: جاده اصلی مشهد - باغچه - نیشابور - سبزوار و بزرگراه مشهد - چناران تحت تاثیر بارشهای امروز لغزنده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر بارش برف و مه گرفتگی در جاده های استان گزارش نشده و رفت و آمد در دیگر جاده های استان به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش رگباری باران که از عصر چهارشنبه در این استان آغاز شده امروز شدت گرفته و مناطق بیشتری از استان را فرا می گیرد. این بارشها در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی به صورت برف رخ می دهد و احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمد جاده ای برخی مناطق استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و 200 کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و 600 کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و 760 کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1416

به "خبرنگاران جاده&zwnjهای خراسان رضوی لغزنده و بارانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده&zwnjهای خراسان رضوی لغزنده و بارانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید