خبرنگاران منطقه دوم دریایی سپاه 700 بسته معیشتی در بوشهر توزیع کرد

به گزارش مجله روگذر، بوشهر- خبرنگاران- نیروهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در چهارمین مرحله رزمایش یاری مومنانه 700 بسته معیشتی برای یاری به خانواده های آسیب دیده از کرونا در استان بوشهر جمع آوری و توزیع کردند.

خبرنگاران منطقه دوم دریایی سپاه 700 بسته معیشتی در بوشهر توزیع کرد

به گزارش خبرنگاران، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه روز یکشنبه در آئین توزیع یاری های مومنانه گفت: در هر بسته معیشتی برنج، روغن، گوشت قرمز و مرغ تهیه و در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

سردار زیراهی اعلام کرد: ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان و جمع یاری ها 280 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه یاری به خانواده های نیازمند هر ماه در دستورکار رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه قرار گرفته است گفت: ماهانه به صورت یک حرکت خودجوش مبلغی از حساب کارکنان منطقه دوم سپاه کسر و برای یاری به نیازمندان هزینه می گردد.

زیراهی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در کنار وظایف و ماموریت هایی که برای حفاظت از آب های سرزمینی ایران در خلیج فارس دارند، همواره آماده یاری و خدمت رسانی به مردم است.

وی ادامه داد: این نیرو در چهار مرحله برگزاری رزمایش یاری مومنانه حدود 2هزار و 500 بسته مواد غذایی به ارزش 566 میلیون تومان بین خانواده های آسیب دیده از کرونا، بیماران، خانواده های شهدا و بازنشستگان توزیع نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1368

به "خبرنگاران منطقه دوم دریایی سپاه 700 بسته معیشتی در بوشهر توزیع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منطقه دوم دریایی سپاه 700 بسته معیشتی در بوشهر توزیع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید