رشد بودجه فناوری سلامت، حمایت وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان

به گزارش مجله روگذر، حسین وطن پور در مصاحبه با خبرنگاران اضافه کرد: بودجه فناوری نسبت به سایر بخش های حوزه سلامت رشد خوبی داشته است به طوری که سال گذشته بودجه پارک های علم و فناوری 70 درصد افزایش یافته بود و سال جاری نیز 15 تا 20 درصد افزایش بودجه در حوزه فناوری سلامت و پارک های علم و فناوری دیده شده است.

رشد بودجه فناوری سلامت، حمایت وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان

وی گفت: امیدواریم بتوانیم برای حوزه فناوری سال خوبی را داشته باشیم.

رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به سیاست های وزارت بهداشت درباره حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت گفت: ما معتقدیم که تحریم در حوزه فناوری یاری کننده بوده و با توجه به محدود شدن ورود بسیاری از اقلام دارویی، تجهیزات پزشکی و کیت های تشخیصی به کشور، شرکت های دانش بنیان به موقع و خوب از 7 سال پیش کار را آغاز کردند و امروز که ما با تحریم جدی روبرو شدیم خوشبختانه بالغ بر 4 هزار محصول دانش بنیان را ارائه داده اند.

وی اضافه کرد: از جمله سیاست های حمایتی وزارت بهداشت، تبدیل شرکت ها به شرکت های دانش بنیان، استقرار در مراکز رشد، تقویت صندوق هایی برای حمایت های اقتصادی و تهیه پلتفرم های حمایتی است و در نهایت برای استقرار شرکت ها در پارک های علم و فناوری یاری می کنیم. در مجموع تمام نیازهای یک فناور از ایده تا محصول را دنبال می کنیم و مورد حمایت قرار می دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 826

به "رشد بودجه فناوری سلامت، حمایت وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد بودجه فناوری سلامت، حمایت وزارت بهداشت از شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید