سایپا با شاهین به بازار حمله می کند
به گزارش مجله روگذر، نام سدان مدرن و پیشرفته شرکت سایپا از رهام به شاهین تغییر یافت. در پی درخواست تعدادی از دوستداران محیط زیست از شرکت خودروسازی سایپا، این گروه صنعتی به این خواسته پاسخ داد و نام محصول جدید خود را به شاهین تغییر داد. این نام که به واسطه در خطر بودن یکی از گونه های پرنده بومی کشور برای خودرو جدید سایپا انتخاب شده، از نظر فرم طراحی هم قرابت هایی را یادآور می شود.

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تعداد کم از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.
سایپا و طراحان این شرکت پیشتر با تشریح چرایی این سبک از طراحی برای سدان و کراس اوور جدیدی که در دست تولید دارند، اسلوب چراغ های جلو پروژه SP100 را همسو با چشمان شاهین ایرانی عنوان کردند. کاری که پیشتر نیز مرسدس بنز و آلفا رومئو با چراغ و دماغه عقاب انجام داده بودند. شاهین سایپا نخستین محصول از مگاپلتفرم SP100 است که قرار است از سال آینده در تیراژ 12 هزار دستگاه به بازار آید.
منبع: دیوار