فارس من، چرا دانشجویان وادار به گذراندن درس سرانجام نامه می شوند؟، دوره آموزش محور مزیتی برای دانشجو ایجاد نمی کند

به گزارش مجله روگذر، بعضی کاربران فارس من پرسیده اند که چرا دانشجویان وادار به گذراندن درس سرانجام نامه می شوند؟ و خواهان تسهیل در تغییر شیوه تحصیلی از پژوهش محور به آموزش محور شده اند. خبرنگار این مطالبه را پیگیری نموده است.

فارس من، چرا دانشجویان وادار به گذراندن درس سرانجام نامه می شوند؟، دوره آموزش محور مزیتی برای دانشجو ایجاد نمی کند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، برخی کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه پرسیده اند که چرا دانشجویان وادار به گذراندن درس سرانجام نامه می شوند؟

این کاربران نوشته اند: افزایش تعطیلی دانشگاه ها و کتابخانه ها، کاهش پاسخگویی پرسنل دانشگاهی، خارج از دسترس بودن برخی از اساتید راهنما و مشاور و عواملی از این دست، باعث بیشتر متمایل شدن عده ای از دانشجوها به سمت سودجویان برای تهیه سرانجام نامه شده است. شیوه تحصیلی آموزش محور می تواند چاره حل معضل باشد.

این دانشجویان خواهان تسهیل در تغییر شیوه تحصیلی از پژوهش محور به آموزش محور شده اند.

پیگیری مطالبه توسط خبرنگار

خبرنگار این خواسته دانشجویان را پیگیری کرد.

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار در پاسخ به این سوال که دانشجوها خواسته اند که با توجه به تعطیلی دانشگاه ها و کتابخانه ها، کاهش پاسخگویی پرسنل دانشگاه ها، خارج از دسترس بودن برخی از اساتید راهنما و مشاوران، سرانجام نامه حذف و نوع آموزش از پژوهش به آموزش محور تغییر کند، اظهارداشت: آموزش محور گذراندن دوره آموزشی برای دانشجوها مزیتی ایجاد نمی کند.

دوره آموزش محور مزیتی برای دانشجو ندارد

وی گفت: از همین رو معمولا تمایلی از سوی دانشجویان برای گذراندن دوره به صورت آموزش محور وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران توضیح داد: اما با این وجود در صورت درخواست دانشجو برای آموزش محور شدن دوره، در موارد خاص و با نظر کمیسیون موارد خاص دانشگاه، می توان در این باره با دانشجو مساعدت کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1175

به "فارس من، چرا دانشجویان وادار به گذراندن درس سرانجام نامه می شوند؟، دوره آموزش محور مزیتی برای دانشجو ایجاد نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، چرا دانشجویان وادار به گذراندن درس سرانجام نامه می شوند؟، دوره آموزش محور مزیتی برای دانشجو ایجاد نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید