فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: استفاده از VAR می تواندبه تصمیم گیری بهتر داور یاری کند، اخراج رونالدو ما را در خطر باخت قرار داد

به گزارش مجله روگذر، فوتبال دنیا - ماسیمیلیانو آلگری معتقد است استفاده از یاری داور ویدئویی می تواند به تصمیم گیری بهتر داور یاری کند.

فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: استفاده از VAR می تواندبه تصمیم گیری بهتر داور یاری کند، اخراج رونالدو ما را در خطر باخت قرار داد

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در پی پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم تحت هدایتش در خانه والنسیا در گروه H لیگ قهرمانان اروپا در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: طبیعی بود که در دقایق پایانی بازی کمی به والنسیا فضا بدهیم، اما تا موقعی که داور در وقت های تلف گردیده ضربه پنالتی به سود والنسیا گفت، دروازه شزنی حتی یک بار هم تهدید نشد.

وی همچنین با اشاره به اخراج کریستیانو رونالدو در دقیقه 29 بازی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: پس از اخراج کریس تنش بین بازیکنان افزایش پیدا کرد. بازی در استادیوم مستایا ساده نیست چون والنسیا تیمی هجومی است و هوادارانش هم جو پرشوری را ایجاد می نمایند. با این حال بازیکنان ما موفق شدند به خوبی حملات والنسیا را خنثی نمایند.

آلگری که پس از اخراج رونالدو نه تعویضی انجام نداد و نه چیدمان بازیکنانش در زمین را تغییر داد، گفت: ما با یک مهاجم بیشتر بازی را آغاز کردیم، اما با اخراج رونالدو چیزی تغییر نکرد. تنها کاری که باید می کردیم این بود که بلز ماتویدی را بین خطوط بازی دهیم تا با مانژوکیچ در خط حمله و الکس ساندرو در خط دفاعی در ارتباط باشد.

اخراج رونالدو در پی گزارش داور کنار دروازه به فلیکس بریش، داور آلمانی بازی صورت گرفت. در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس موهای جیسون موریو، مدافع کلبمیایی والنسیا را کمی می کشد.

سرمربی یوونتوس در این خصوص گفت: تنها می توانم بگویم که استفاده از فناوری یاری داور ویدئویی (VAR) می تواند به تصمیم گیری بهتر داور یاری کند. 10 نفره گردیده در یک بازی لیگ قهرمانان به خاطر چنین اتفاقی، ناامیدنماینده است. ما به خاطر این موضوع در خطر باخت در این بازی بودیم و رونالدو را هم برای بازی بعدی در اختیار نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 48

به "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: استفاده از VAR می تواندبه تصمیم گیری بهتر داور یاری کند، اخراج رونالدو ما را در خطر باخت قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ماسیمیلیانو آلگری: استفاده از VAR می تواندبه تصمیم گیری بهتر داور یاری کند، اخراج رونالدو ما را در خطر باخت قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید