مدیر سابق سیا: ترامپ از قدرت و اختیاراتش هر طور که بخواهد استفاده می نماید

به گزارش مجله روگذر، مدیر سابق آژانس جاسوسی آمریکا بر این باور است که دونالد ترامپ در نهایت رئیس سابق کمپین انتخاباتی اش را خواهد بخشید.

مدیر سابق سیا: ترامپ از قدرت و اختیاراتش هر طور که بخواهد استفاده می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، جان برنان رئیس سابق سیا روز دوشنبه در اظهاراتی گفت: هیچ شکی ندارم که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نهایت پل مانافورت رئیس سابق کمپین انتخاباتی اش را که به 47 ماه زندان محکوم شده است، خواهد بخشید.

وی در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی تاکید نمود: شکی ندارم که ترامپ میخواهد پل مانافورت را مورد بخشش و عفو قرار دهد. ولی مساله این است که چه زمانی این کار را انجام خواهد داد.

برنان اضافه نمود: بر این باورم که پل مانافورت قادر خواهد بود از شر اتهامات فدرال خلاص گردد چرا که ترامپ عملا با بخشیدن وی چیزی را از دست نخواهد داد. به نظر من همه چیز درباره ترامپ ممکن و شدنی است... او از این قدرت و اختیارات هر طور که بخواهد استفاده می نماید و شخصا قصد یاری به مانافورت را خواهد داشت. در نهایت تصور می کنم ترامپ او را خواهد بخشید.

این اظهارات برنان کمتر از یک هفته پس از آن است که یک قاضی فدرال حکم محکومیت مانافورت به 47 ماه زندان را به جرم مفاسد اقتصادی صادر نموده است.

مانافورت در ماه اوت به 8 اتهام بانکی و اقتصادیاتی متهم شده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 244

به "مدیر سابق سیا: ترامپ از قدرت و اختیاراتش هر طور که بخواهد استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر سابق سیا: ترامپ از قدرت و اختیاراتش هر طور که بخواهد استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید