مهربان: مسابقات رنکینگ دار برای ما خیلی اهمیت دارد، اولویت را به جام دانکلوف دادیم نه تورنمنت های درجه دو و سه

به گزارش مجله روگذر، ابراهیم مهربان، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به اینکه سال جاری قرعه کشی مسابقات جهانی براساس رنکینگ کشتی گیران انجام می گردد ما اولویت را به حضور در جام دانکلوف دادیم.

مهربان: مسابقات رنکینگ دار برای ما خیلی اهمیت دارد، اولویت را به جام دانکلوف دادیم نه تورنمنت های درجه دو و سه

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اتمام اردوی دوم آزادکاران در خانه کشتی گفت: الحمدالله تمرینات خوبی را برگزار کردیم، کشتی گیران مان با توجه به مسابقاتی که در پیش داریم، رفته رفته به شرایط خوبی می رسند. حالا جام بین المللی تختی و دانکلوف را در پیش داریم که تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا از بین نفرات شرکت کننده در این دو رقابت تعیین می شوند.

وی در خصوص تیم اعزامی به جام بین المللی دانکلوف تاکید نمود: کشتی گیران شرکت کننده در جام تختی تعیین شده اند که 70-80درصد از سرمایه های ما در این رقابت ها کشتی می گیرند، اما هنوز در خصوص جام دانکلوف به جمع بندی نرسیده ایم و هنوز هم برای انتخاب تیم زمان داریم.

مهربان با تاکید بر اینکه حضور در تیم اعزامی به قهرمانی آسیا منوط به کشتی دریافت در جام تختی و یا جام دانکلوف است، گفت: چیزی که هست ما تیم شرکت کننده در مسابقات آسیایی را از بین نفرات حاضر در جام تختی و دانکلوف انتخاب می کنیم و کسی خارج از این نفرات در این تیم جای نخواهد گرفت.

مربی تیم ملی آزاد همچنین در خصوص عدم حضور در جام جهانی روسیه اظهار داشت: ما در خصوص مسابقاتی که پیش روی مان قرار گرفته است، اولویت بندی می کنیم. فعلا جام تختی اولویت ما است که یکی از انتخابی های ما هم خواهد بود و در انتخاب نفرات برای رقابت های بعدی تاثیر دارد و یک آزمون جدی است. بعد از آن باید به جام دانکلوف برویم که رنکینگ دار است و سال جاری نیز قرعه کشی براساس رنکینگ انجام می گردد و به همین دلیل کسب مقام در مسابقات رنکینگ دار خیلی در کار ما در جهانی آینده تاثیرگذار است، به همین دلیل اولویت را به جام دانکلوف دادیم و تصمیم گرفتیم با شرایطی که داریم در جام جهانی به عنوان یک تورنمنت سطح دوم یا سوم جهان، شرکت نکنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 209

به "مهربان: مسابقات رنکینگ دار برای ما خیلی اهمیت دارد، اولویت را به جام دانکلوف دادیم نه تورنمنت های درجه دو و سه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: مسابقات رنکینگ دار برای ما خیلی اهمیت دارد، اولویت را به جام دانکلوف دادیم نه تورنمنت های درجه دو و سه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید