کاپ آسیایی تیراندازی با کمان، نتایج بانوان ایران در مرحله مقدماتی معین شد

به گزارش مجله روگذر، رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیایی در تایلند با معین شدن نتایج نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی کامپوند پیگیری شد.

کاپ آسیایی تیراندازی با کمان، نتایج بانوان ایران در مرحله مقدماتی معین شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در دومین روز از مرحله اول کاپ آسیایی تیراندازی با کمان در تایلند، نتایج کمانداران کشورمان در بخش مقدماتی کامپوند زنان معین شد.

ویدا حلیمیان و راحله فارسی در خاتمه مرحله مقدماتی به ترتیب در رده دوم و دهم ایستادند. نمایندگان کشورمان در دور نخست مرحله حذفی استراحت خواهند داشت.

گیسا بایبوردی، دیگر کماندار کشورمان با قرار دریافت در رده بیست ونهم مرحله مقدماتی، در دور نخست مرحله حذفی با کمانداری از هنگ کنگ ملاقات خواهد داشت.

در مرحله مقدماتی 43 کماندار حضور داشتند. مسابقات مرحله حذفی کامپوند بانوان فردا پیگیری خواهد شد. با توجه به نتایج انفرادی کمانداران در دور مقدماتی، تیم ایران در رده چهارم نهاده شد. تیم ایران باید در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بنگلادش قرار بگیرد.

مسابقات بخش تیمی و میکس، شنبه 10 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب ویدا حلیمیان و محمدصالح پالیزبان در خاتمه دور مقدماتی در بین 16 تیم اول شد و در دور یک هشتم نهایی مقابل سریلانکا قرار می گیرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 756

به "کاپ آسیایی تیراندازی با کمان، نتایج بانوان ایران در مرحله مقدماتی معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپ آسیایی تیراندازی با کمان، نتایج بانوان ایران در مرحله مقدماتی معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید