امضای تفاهم نامه بین دفتر مطالعات فراوری دانشگاه امام صادق (ع) و خانه صنعت جوانان ایران

به گزارش مجله روگذر، تفاهم نامه همکاری بین دفتر مطالعات راهبردی رونق فراوری دانشگاه امام صادق (ع) و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با هدف تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه امضاء شد.

امضای تفاهم نامه بین دفتر مطالعات فراوری دانشگاه امام صادق (ع) و خانه صنعت جوانان ایران

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به منظور ایجاد فرصت همکاری های متقابل بخش خصوصی و ارکان علمی کشور و بهره مندی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری از توان علمی- پژوهشی دفتر مطالعات راهبردی رونق فراوری دانشگاه امام صادق در جهت رونق فراوری و شناسایی موانع فراوری و بهره گیری بهینه از امکانات موجود تفاهم نامه ای بین این مرکز و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف ایجاد همکاری بین دفتر مطالعات فراوری و خانه صنعت جوانان در زمینه های پژوهشی و صنعتی با استفاده از امکانات طرفین، اعم از توانمندیهای علمی، تحقیقاتی، نیروی انسانی و پشتیبانی امضاء شد.

طبق تفاهم اجرا شده دفتر مطالعات راهبردی رونق فراوری دانشگاه امام صادق و خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران در زمینه شبکه سازی به منظور افزایش توانمندی های علمی و پژوهشی طرفین، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، استفاده از تجربیات و ظرفیت کارآفرینان جوانان و صنعتگران برای احصاء چالش ها، هم افزایی، راهنمایی و شناسایی ظرفیت های موجود و آینده بنگاه های مالی، فراوریی، صادراتی و وارداتی در جهت ایفای نقش موثرتر و مفیدتر در توسعه صنعتی کشور، ارائه مشاوره، سیاست پژوهی به کانون ها و مراکز سیاستگذاری و نهادهای تصمیم گیر، معرفی اولویت ها به یکدیگر در موضوعات مرتبط با فعالیت دو مرکز و همکاری در انجام آنها، شبکه سازی متخصصین، مدیران جوان، کارآفرینان و فراورینمایندگان، همکاری در برگزاری همایش ها، نشست ها و کرسی های مشترک با هدف ایجاد فضای مطلوب برای بحث و آنالیز موضوعات مرتبط با صنعت و معدن و استفاده از تهجیزات و امکانات طرفین برای پیشبرد اهداف مورد نظر با هم همکاری می نمایند.

همچنین دفتر مطالعات و خانه صنعت جوانان باید زمینه های لازم جهت انجام بازدیدهای علمی و تحقیقاتی از مراکز، موسسات و کارخانه های مرتبط خانه صنعت جوانان و دفتر مطالعات را فراهم سازد.

بنابر توافق اجرا شده طرفین باید نظرات و پیشنهادها و نیازهای تحقیقاتی خودرا به یکدیگر اعلام و پس از آنالیز و گفتگو جهت اجرایی شدن موارد توافق شده، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است؛ این تفاهم نامه با حضور دکتر احسان پیری، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران و رضا موسایی دبیر دفتر مطالعات راهبردی رونق فراوری دانشگاه امام صادق (ع) امضاء شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1403

به "امضای تفاهم نامه بین دفتر مطالعات فراوری دانشگاه امام صادق (ع) و خانه صنعت جوانان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه بین دفتر مطالعات فراوری دانشگاه امام صادق (ع) و خانه صنعت جوانان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید