برگزیدگان جشنواره پرندگان مهاجر دریاچه خلیج فارس معرفی شدند

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 22 با بیان اینکه جشواره عکاسی از پرندگان مهاجر در روزهای چهارم تا یازدهم آذر با شرکت بیش از 100 نفر در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار گردید، گفت: از تعداد 100 شرکت کننده در این جشنواره 76 نفر آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیات داوران در دو بخش عکاسی موبایل و عکاسی حرفه ای نفرات اول تا سوم را انتخاب کردند.

برگزیدگان جشنواره پرندگان مهاجر دریاچه خلیج فارس معرفی شدند

وی اضافه نمود: در بخش عکاسی موبایل آرزو کریمی، مرجان موسوی و مریم نراقی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. در بخش حرفه ای نیز محمد حسنی، مهدی حیدر و موسی الرضا رضاییان به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. در این بخش از سپیده برازنده قدردانی می گردد.

خامسیان با اشاره به استقبال بانوان از این جشنواره توضیح داد: شرکت کنندگان در این جشنواره صرفاً از استان تهران نبودند و از دیگر شهرهای ایران در این جشنواره شرکت کردند کما اینکه برگزیده سوم بخش حرفه ای از شهرستان شاهرود بود.

دبیر اجرایی جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس به بخش عکاسی موبایل اشاره نمود و گفت: هیات داوران برای نمایشگاه عکس از آثار رسیده 28 اثر در بخش عکاسی حرفه ای و 8 اثر ارسالی در بخش عکاسی موبایل انتخاب کردند.

خامسیان در خاتمه از اعضای هیات داوران این دوره متشکل از مریم قهرمانی زاده، احسان رافتی و امیر گلی پور قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 193

به "برگزیدگان جشنواره پرندگان مهاجر دریاچه خلیج فارس معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان جشنواره پرندگان مهاجر دریاچه خلیج فارس معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید