تصمیم عجیب سرمربی پورتو در مورد طارمی خبرساز شد! ، کونسیسائو در پی تضمین!

به گزارش مجله روگذر، سرمربی تیم فوتبال پورتو علت نیمکت نشینی مهدی طارمی در بازی با چاوز را اعلام نمود.

تصمیم عجیب سرمربی پورتو در مورد طارمی خبرساز شد! ، کونسیسائو در پی تضمین!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ پرتغال تیم پورتو میهمان تیم چاوز بود و پیروز شد با نتیجه 3 بر 1 به پیروزی برسد.

  • خط و نشان پورتو و مهدی طارمی برای اینتر | برای ستاره ایرانی 10 دقیقه زمان کافی بود

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در این مسابقه نیمکت نشین بود و در دقیقه 83 وارد زمین شد. طارمی در دقیقه 6+90 یک پاس گل داد و ششمین پاس گل این فصل خود در لیگ پرتغال را ثبت کرد.

اما نیمکت نشینی طارمی در این بازی باعث تعجب برخی از رسانه ها و خبرنگاران پرتغالی شد.

وب سایت observador در این خصوص نوشت: به علت مصدومیت ها و محرومیت ها، سرجیو کونسیسائو (سرمربی پورتو) مجبور به ایجاد تغییراتی در تیم پورتو می گردد. نیمکت نشینی طارمی جزو تغییرات مورد انتظار نبود. به هر حال بازیکن ایرانی در این فصل تمام بازی های لیگ را در ترکیب اصلی بود. سرمربی اژدها در توجیه خود گفت که از بازیکنان تعویضی هم انتظار دارد با ورود به زمین، تضمینی برای تیم بیاورند.

کونسیسائو درباره علت نیمکت نشینی طارمی و پپه گفت: من از دو بازیکنی که در جلو بازی کردند بسیار راضی بودم. هم دنی و هم تونی گل زدند. از این بابت خیلی خوشحالم. من همواره بر اساس آنچه در هفته کاری است، ترکیبم را انتخاب می کنم.

سرمربی پورتو تاکید نمود که در انتخاب ترکیب تیمش کاری به اسامی بازیکنان و مقدار دقایق بازی آنها ندارد و ملاک، عملکرد آنها در تمرینات است. او گفت: این به بازیکنانی مربوط می گردد که در تمرینات به من تضمین بیشتری می دهند و نه به نام یا دقایقی که تا این لحظه در اختیار دارند. این فقط 11 بازیکن اصلی نیستند که این تضمین ها را می دهند. بازیکنان روی نیمکت هم باید چیزی اضافه نمایند و این اتفاق در بازی با چاوز افتاد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2263

به "تصمیم عجیب سرمربی پورتو در مورد طارمی خبرساز شد! ، کونسیسائو در پی تضمین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم عجیب سرمربی پورتو در مورد طارمی خبرساز شد! ، کونسیسائو در پی تضمین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید