دار و دسته سریع و خشمگین رکورد شکستند

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، فیلم جدید سریع و خشمگین که از پنج شنبه شب اکران خود را آغاز کرد، در دو روز اول نمایشش در 45 کشور جهان به رقم 60 میلیون دلار دست یافت و با فروش 43 میلیون دلاری پنج شنبه، برای استودیو یونیورسال رکورد شکست.

دار و دسته سریع و خشمگین رکورد شکستند

این فیلم در همین هفته در 18 کشور دیگر نیز اکران خود را شروع می نماید.

این فیلم با فروش 43 میلیون دلاری پنج شنبه در حالی رکورد شکست که رکورد قبلی نیز متعلق به قسمت ششم همین فیلم با فروش 25.5 میلیون دلار بود که پرفروش ترین افتتاحیه فیلم در همه تاریخ با اکران در 15 منطقه شامل مکزیک، آرژانیتنی، کلمبیا، شیلی، پرو، ترینیداد، هندوستان، اندونزی و خاورمیانه را ثبت نموده بود.

برای فیلم هفتم با افزوده شدن استرالیا، برزیل، آلمان و ایتالیا، بزرگترین روز افتتاحیه فیلمی از یونیورسال در تاریخ رقم خورد.

این فیلم با فروش خود تا آخر آدینه (به وقت آمریکا) از مرز 62.9 میلیون دلار عبور خواهد نمود تا از این طریق هم یک رکورد دیگر به جای بگذارد.

سریع و خشمگین 7 در آمریکای شمالی با عنوان خشمگین 7 اکران شده است. این فیلم که در آن طرفدارانشان بار دیگر و برای آخرین بار شاهد حضور پل واکر فقید در کنار وین دیزل هستند، تا آخر هفته در مجموع در 63 منطقه به نمایش در می آید.

روز افتتاحیه این فیلم در آلمان به فروش 2.6 میلیون دلاری دست یافت که در مقایسه با فیلم ششم این مجموعه با رقم 1.4 میلیون دلار، تقریبا دو برابر است. در فرانسه این فیلم در روز نخست 2.5 میلیون دلار فروخت که برای فیلم قبلی 1.9 میلیون دلار بود. در آسیا نیز همینقدر از این فیلم استقبال شده و در تایلند 1.3 میلیون دلار در مقایسه با فیلم قبلی که 816 هزار دلار فروش نموده بود و در کره جنوبی 972 هزار دلار در مقایسه با 619 هزار دلار فیلم قبلی فروش نموده است.

سریع و خشمگین 7 در پرو 520 هزار دلار در مقایسه با 379 هزار دلار فیلم قبلی، در سوییس 416 هزار دلار در مقایسه با 62 هزار دلار فیلم قبلی، در اتریش 412 هزار دلار در مقایسه با 231 هزار دلار فیلم ششم، در بلژیک 392 هزار دلار در مقایسه با 234 هزار دلار فیلم قبلی، در بولیوی 120 هزار دلار در مقایسه با 37 هزار دلار قبلی، در ترینیداد 83 هزار دلار در مقایسه با 73 هزار دلار فیلم قبلی و در مصر 55 هزار دلار در مقایسه با 24 هزار دلار فروش فیلم قبلی فروش نموده است.

فروش این فیلم در بولیوی، اندونزی، پرو، تایلند و ترینینداد رکورد فروش روز اول اکران فیلم در همه تاریخ این کشورها را شکست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 530

به "دار و دسته سریع و خشمگین رکورد شکستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دار و دسته سریع و خشمگین رکورد شکستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید