دستگیری 2 شرور مسلح که قاچاقچی مواد مخدر بودند

به گزارش مجله روگذر، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری 2 شرور مسلح خبر داد و گفت: از مخفیگاه این افراد 2 قبضه سلاح گرم و 6 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

دستگیری 2 شرور مسلح که قاچاقچی مواد مخدر بودند

به گزارش، سردارعلی ذوالقدری گفت: اواسط هفته گذشته بود، یک مورد درگیری مسلحانه مابین تعدادی از اشرار محله نازی آباد که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان و اهالی این محله شده بود، رخ داد.

وی افزود: با دستور مقام قضائی، پرونده برای شناسایی متهمان به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد که تحقیقات پلیسی و میدانی حکایت از این داشت: این افراد اراذل و اوباش حرفه ای و اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح وسیع می باشند که ظاهرا به دلیل اختلاف حساب با یکدیگر درگیر و در نهایت به یکدیگر تیر اندازی کرده اند و موجب رعب و وحشت برای ساکنان و کسبه محله نازی آباد شده اند.

ذوالقدری شرح داد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم اصلی پرونده و عامل تیراندازی در حوالی محله دربند شناسایی و با دستور قضائی وی در مخفگیاهش دستگیر در بازرسی از آن محل یک قبضه سلاح گرم کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم این پلیس منتقل شد.

وی با اشاره با اینکه مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در جنت آباد شناسایی و در اوایل آبان وی نیز دستگیر شد، افزود: در بازرسی از منزل و خودروی این فرد حدود 6 کیلو گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، 70گرم کوکائین، یک قبضه سلاح گرم به همراه تجهیزات مربوط کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی هر دو متهم به جرم ارتکابی اعتراف و متهمان به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه هرگونه مماشات با قاچاقچیان، توزیع کننده ها و فروشندگان مواد مخدر ظلم به جامعه بوده و این سوداگران مرگ قاتلانی هستند که جوانان جامعه را به تدریج به کام مرگ می کشانند و آنان را از حق حیات و زندگی محروم می کنند، گفت: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا جوانان کشور عزیزمان ایران از گزند هر گونه آسیب و ناهنجاری در امان باشند.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 650

به "دستگیری 2 شرور مسلح که قاچاقچی مواد مخدر بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 2 شرور مسلح که قاچاقچی مواد مخدر بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید