رهایی گروگان 26 ساله پس از 14 روز اسارت

به گزارش مجله روگذر، رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با کوشش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان، جوان 26 ساله پس از 14 روز اسارت از چنگال آدم ربایان رها شد.

رهایی گروگان 26 ساله پس از 14 روز اسارت

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی اظهار کرد: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اضافه نمود: با حضور تیم رسیدگی کننده به تعیین شد، جوانی 26 ساله توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس با تهدید سلاح گرم گروگان گرفته شده است.

  • دستگیری مادر و دختر دزد

وی توضیح داد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با استفاده از شیوه های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده ای را شروع و آدم ربایان را شناسایی کردند. پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از محلات حاشیه شهر زاهدان رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات اقتصادی ناشی از معاملات ناصواب مواد مخدر آدم ربایان با فرد ربوده شده بوده است که با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1110

به "رهایی گروگان 26 ساله پس از 14 روز اسارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهایی گروگان 26 ساله پس از 14 روز اسارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید