زیرساخت های نرم افزاری گردشگری نیازمند توجه ویژه است

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، فریدون الله کمک عصر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت برگزاری کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان گفت: در هفته آینده در آستانه یک رویداد بین المللی بسیار مهم در استان اصفهان هستیم و کنفرانس بین المللی برند گردشگری ایران توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری دستگاه های استانی مانند شهرداری اصفهان، اتاق بازرگانی، اداره کل میراث فرهنگی و مجمع میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می گردد.

زیرساخت های نرم افزاری گردشگری نیازمند توجه ویژه است

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر به کانادا در تابستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی با بیان اینکه پروفسور جعفری استاد و کارشناس بنام حوزه گردشگری جهان، دبیر علمی این همایش بزرگ را برعهده دارد، اضافه نمود: این کنفرانس اقدامی بزرگ در راستای توسعه گردشگری ایران و اصفهان است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه مبحث گردشگری در جهان حدود شش تا هفت دهه اخیر جهت پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است، تاکید نمود: در سه دهه اخیر شاهد این مسئله بودیم که گردشگری در کشورهای در حال توسعه جهشی را پشت سر گذاشته اما در ایران به دلیل شرایط خاص به ویژه تحریم های عرصه جهانی جهت رشد مناسبی را پشت سر نگذاشتیم.

وی ادامه داد: امروز با پیشرفت های حاصل شده در عرصه دیپلماسی و شرایط مالی کشور همه مسئولان این عزم پایدار را در افق نگاه خود قرار داده اند که با سرمایه گذاری های مناسب گردشگری را پویا نموده و تحولی در گردشگری ایران ایجاد نمایند.

الله کمک ابراز داشت: طبیعی است حرکت به این سمت و سو و رسیدن به اهدافی که در برنام های کلان و بلندمدت نظام و توسعه کشور پیش بینی شده است نیازمند زیرساخت های اساسی و بنیادین است.

وی اضافه نمود: ممکن است در وهله نخست از لفظ زیرساخت موارد سخت افزاری مانند ساخت هتل در ذهن متبادر گردد اما زیرساخت های نرم افزاری این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است و در این حوزه طراحی برند گردشگری ایران اهمیت ویژه ای دارد.

طراحی برند ملی گردشگری ایران پیچیده است

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان بیان داشت: طراحی این برند با توجه به ظرفیت بالای حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و جاذبه های اقصی نقاط کشور و تنوع فرهنگ و قومیت ها و ویژگی های منحصر به فرد دیگر پیچیده است و این برند باید نشان دهنده تمامی این امتیازات باشد.

وی اضافه نمود: اصفهان نیز از ظرفیت خاصی در این راستای این برندسازی برخوردار است و بر این اساس میزبان این کنفرانس بین المللی در روز یک شنبه آینده خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 813

به "زیرساخت های نرم افزاری گردشگری نیازمند توجه ویژه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرساخت های نرم افزاری گردشگری نیازمند توجه ویژه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید