ساخت سبدهای لازم در خانه با کارتن و کنف

به گزارش مجله روگذر، اگر به ساخت وسایل دکوری و لوازم خانه با استفاده از دور ریختنی ها علاقه دارید، این مطلب را بخوانید. در این گزارش روش ساخت دو مدل سبد با کارتن مقوایی و کنف آموزش داده می گردد.

ساخت سبدهای لازم در خانه با کارتن و کنف

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از ایرنا، سبد نان نه به سفر غذای شما زیبایی می بخشد بلکه باعث تمیز ماندن نان می گردد. شما می توانید با یک کارتن غیرقابل استفاده یک سبد نان زیبا و کارآمد بسازید.

ابتدا باید لبه های بالایی کارتن را ببرید تا چیزی به عنوان درپوش روی آن نماند. ارتفاع سبد باید تقریبا 10 سانتی متر باشد پس اگر کارتن شما مرتفع تر است، اضافه آن را ببرید.

کارتن را برعکس کنید و کف آن را سرتا سر با چسب بچسبانید تا در پایینی آن کاملا با چسب پوشیده گردد. حالا کنف را به دور تا دور کارتن بچسبانید تا دیواره کاملا پوشیده گردد.

طول و عرض کارتن را اندازه بگیرید و لباسی برای داخل کارتن که نون در آن قرار می گیرد آماده کنید. می توانید ارتفاع لباس یا کاور داخل کارتن را چند سانتی متر بیشتر بگیرید تا بتوانید آن را به لبه بیرونی کارتن هم بدهید. با استفاده از روبان آن را تزددن کنید تا زیبا تر گردد.

سبد رخت چرک داشته باشید

اگر دوست دارید در گوشه ای از اتاق خود، سبدی برای لباس های کثیف داشته باشید، چرا به جای خرید، آن را با کارتن های دورریختنی مانند کارتن وسایل برقی یا چیزی شبیه به این نسازیم.

ابتدا برای این کار ضروری است لبه های بایی و پایینی کارتن که در آن محسوب می گردد را ببرید و فقط بدنه را نگهدارید. یک برش عمودی بر کارتن بزنید تا پهن گردد. حالا آغاز به رول کردن کارتن به شکلی که یک فرش را می بندیم کنید.

بعد از این که کارتن حالت گرد به خود گرفت. دو لبه را به هم بچسبانید و کف آن را با یک تکه مقوا از باقی کارتن، بپوشانید. حالا از کنف به هر سایزی که علاقه دارید برای پوشاندن دور تا دور آن بهره ببرید. ضروری است کارتن را برعکس کنید و کنف را در مرکز دایره قرار دهید و حالا آغاز به پیچاندن آن مانند چنبره زدن مار دور خود کنید.

از چسب حرارتی برای چسباندن کنف بر روی کارتن بهره ببرید. این کار را انقدر ادامه دهید تا دورتا دور کارتن با کنف پوشیده گردد و به لبه کار برسید. یکی از زیر پیراهنی های مردانه که کهنه شده است را بردارید. از قسمت زیر حلقه ببرید تا یک مستطیل ایجاد گردد.

لباس را داخل سبد قرار دهید طوری که دیواره داخلی سبد که کارتن آن تعیین است، پوشیده گردد. حالا لبه لباس را دور تا دور لبه سبد آماده نموده بچسبانید و کف لباس را نیز با چند کوک ریز به هم وصل کنید. می توانید از یک مقوای گرد که روی آن را با کنف پوشانده اید به عنوان در بهره ببرید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1059

به "ساخت سبدهای لازم در خانه با کارتن و کنف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سبدهای لازم در خانه با کارتن و کنف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید