معمای توهم نوری؛ چیزی در این تصویر به شما خیره شده!

به گزارش مجله روگذر، آیا توانستید در عرض 12 ثانیه چیزی را در تصویر بالا پنهان شده بود، تشخیص دهید؟ اگر اینچنین باشد حتماً فرد تیزبینی هستید، اما اگر نتوانستید، نگران نباشید. با به چالش کشیدن خود با چنین معما هایی می توانید تیزبینی خود را تقویت کنید و تمرکز خود را بالا ببرید.

معمای توهم نوری؛ چیزی در این تصویر به شما خیره شده!

این بار یک معمای توهم نوری جالب توجه برای شما داریم. چیزی در این تصویر به شما خیره شده است! بله، درست به شما خیره شده است و شما باید در عرض 12 ثانیه بتوانید آن را پیدا کنید.

قبل از نگاه کردن به تصویر زیر خوب تمرکز کنید، قرار است چیزی را بیابید که در تصویر پنهان شده، اما درست به چشمان شما خیره شده است. زمان در نظر گرفته شده برای شما تنها 12 ثانیه است و اگر بتوانید در کمتر از این زمان آن را پیدا کنید می توانید خود را یک فرد تیزبین بدانید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید در عرض 12 ثانیه چیزی را در تصویر بالا پنهان شده بود، تشخیص دهید؟ اگر اینچنین باشد حتماً فرد تیزبینی هستید، اما اگر نتوانستید، نگران نباشید. با به چالش کشیدن خود با چنین معما هایی می توانید تیزبینی خود را تقویت کنید و تمرکز خود را بالا ببرید.

در ادامه می توانید پاسخ این توهم نوری را ببینید....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای توهم نوری

در تصویر زیر برای شما پاسخ این معمای توهم نوری را معین نموده ایم. بله، یک زرافه در میان شاخ و برگ های این دشت به شما خیره شده است.

منبع: راهنماتو

منبع: فرادید
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2241

به "معمای توهم نوری؛ چیزی در این تصویر به شما خیره شده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای توهم نوری؛ چیزی در این تصویر به شما خیره شده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید