تور هند ارزان: مقررات سفر به کشور هندوستان اعلام شد

به گزارش مجله روگذر، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، مقررات سفر به کشور هندوستان اعلام شد.

تور هند ارزان: مقررات سفر به کشور هندوستان اعلام شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

مقررات سفر به کشور هندوستان طی نامه ای به مدیران دفاتر مسافرتی کشور اعلام شد. این مقررات همزمان با سویه تازه کرونا بروز شده است.

بر این اساس، کسانی که می خواهند به کشور هندوستان سفر نمایند، باید این موارد را در نظر بگیرند بعلاوه این شرایط برای مدیران آژانس های مسافرتی که قصد اعزام مسافران را دارند نیز قابل توجه است.

مسافران دارای مدارک ذیل می توانند با رعایت این مقررات از کشور ایران به کشور هندوستان سفر نمایند.

1- پاسپورت هندوستان، اقامت هندوستان

2- کارت OCI (Overseas Citizen of India) و کارت PIO (Persons of Indian Origin)

3- هر نوع ویزای صادره، ویزاهای Medical صادره بعد از 210CT20، توریستی و E-Tourist Visa صادره بعد از 060CT21، جهت انجام پرواز معتبر است.

کلیه مسافران بالای پنج سال در پروازهای ورودی به هندوستان می بایست قبل از پرواز، آزمایش پی سی آر در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران بدهند و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

فهرست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک https://health.behdasht.gov.ir قابل مشاهده است.

درج شماره تماس مسافر در هندوستان و محل اقامت مسافر در هندوستان به هنگام تشکیل رزرو الزامی است.

مسافران قبل از پرواز می بایست فرم های پیوست را تکمیل نموده و خود را در لینک www.newdelhiarport.in به صورت آنلاین ثبت نام نموده و کپی از تأییدیه های مربوطه را به همراه داشته باشند.

از همه مسافران در بدو ورود تست پی سی آر به هزینه مسافر گرفته می گردد. هزینه تست برای هر مسافر 600 روپیه است. بعلاوه مسافران پس از ورود به این کشور می بایست به مدت 14 روز خود را قرنطینه خانگی نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2032

به "تور هند ارزان: مقررات سفر به کشور هندوستان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: مقررات سفر به کشور هندوستان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید