نقطه ضعفی که به پرسپولیس لطمه زد، امتیاز دادن اتفاق خوبی نبود

به گزارش مجله روگذر، مرتضی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل سایپا در هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: امتیازات هفته اول نقش پررنگی در راستا قهرمانی تیمی همچون پرسپولیس که مدافع کسب جام است دارد. قطعاً بازیکنان این تیم باید در زدن ضربات نهایی دقت بیشتری می کردند تا به گل رسیده و سه امتیاز بازی را کسب می کردند.

نقطه ضعفی که به پرسپولیس لطمه زد، امتیاز دادن اتفاق خوبی نبود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: این تیم احتیاج به مهاجم گلزن ششدانگ دارد. البته مهدی عبدی بازیکن جوان و خوبی است و می تواند آینده پرسپولیس را در خط حمله تامین کند اما با توجه به بازی های حساس پیش رو و فرصت کمی که این تیم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد باید آمادگی مهاجمان خود را به بالاترین حد ممکن رسانده و کادر فنی پرسپولیس فکری به حال خط حمله این تیم کند.

وی درباره عملکرد داور بازی که با اعتراض بازیکنان پرسپولیس همراه بود یادآور شد: داور خیلی سوت زد اما من فکر می کنم به بیشتر صحنه ها هم نزدیک بود. به هر حال داوری ها نباید از همین ابتدای لیگ برتر، باعث اعتراضات اعضای تیم ها گردد.

فنونی زاده در انتها اعلام نمود: پرسپولیس احتیاج به زمان دارد تا تفکرات خود را با بازیکنان جدید در زمین مسابقه پیاده کند. قطعاً در هفته های آینده بهتر خواهد شد. فکر می کنم خط دفاعی پرسپولیس نقطه قوت سال جاری قهرمان چهار دوره گذشته لیگ برتر باشد و آنها گل های کمی را مثل سال های قبل دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1357

به "نقطه ضعفی که به پرسپولیس لطمه زد، امتیاز دادن اتفاق خوبی نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقطه ضعفی که به پرسپولیس لطمه زد، امتیاز دادن اتفاق خوبی نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید