نکوداشت هفته تهران در منطقه 19

به گزارش مجله روگذر، شهرداری منطقه 19 به مناسبت نکوداشت هفته تهران برنامه های مناسبتی و فرهنگی مختلفی با شعار مکتب تهران تدارک دیده است.

نکوداشت هفته تهران در منطقه 19

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه هفته تهران را فرصتی مناسب برای معرفی هویت شهر تهران دانست و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه 19 در شهر تهران و برخورداری از شاهراه های ارتباطی و مبادی ورودی، به عنوان دروازه بین المللی پایتخت محسوب می گردد.

او اضافه کرد: در هفته تهران ضمن تدارک برنامه های متنوع به منظور آشنایی شهروندان با گذشته و حال منطقه 19 و شهر تهران، متناسب با عناوین هر یک از ایام این هفته نیز ویژه برنامه ای در نظر گرفته شده است.

به همین دلیل همزمان با شروع این هفته در 13 مهر گفت و گویی اختصاصی با کافه دار قدیمی این منطقه انجام و در قالب کلیپ از فضای مجازی منتشر خواهد شد.

توکلی از اجرای گذر فرهنگ و هنر در بوستان ولایت اطلاع داد و اضافه کرد: این ویژه برنامه روز یکشنبه 15 مهر با نمایش تصاویر تهران قدیم، تصاویر از سیر تحول و اماکن شاخص منطقه، اجرای نقاشی و ... برگزار خواهد شد.

همچنین اجرای آموزش طرح کاپ در هایپر پسماند منطقه همزمان با سومین روز این هفته و اجرای مسابقه دوچرخه سواری در سه شنبه های بدون خودرو از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته هستند.

به گفته این مسئول در پنجمین روز از هفته تهران که با عنوان مکتب تهران؛ ایثار و شهادت نامگذاری شده است با خانواده معزز شهیدان این منطقه 19 ملاقات می گردد.

ضمن اینکه در ششمین روز از این هفته با شعار مکتب تهران؛ امام حسین (ع) ، برنامه گفت و گو با پیرغلامان حسینی اجرا و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1284

به "نکوداشت هفته تهران در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکوداشت هفته تهران در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید