هفتمی ریکرو بانوان در جدول مقدماتی قهرمانی آسیا، زهرا نعمتی در رده 33

به گزارش مجله روگذر، در خاتمه مرحله مقدماتی رقابت های تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، تیم ریکرو بانوان در جدول رده بندی مرحله مقدماتی هفتم شد.

هفتمی ریکرو بانوان در جدول مقدماتی قهرمانی آسیا، زهرا نعمتی در رده 33

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تورهای ارزان قیمت بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی اندونزی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران، در انتها مرحله مقدماتی مسابقات تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو بانوان در بخش انفرادی و تیمی به مصاف حریفان خود رفتند که تیم بانوان در جدول رده بندی مرحله مقدماتی با 1897 امتیاز در صندلی هفتم نهاده شد.

در نخستین روز از رقابتهای تیروکمان قهرمانی آسیا و در انتها مرحله مقدماتی ریکرو بانوان، تیم ایران با ترکیب زهرا نعمتی، نیلوفر علیپور و پارمیدا قاسمی به مصاف حریفان خود رفتند که در جدول رده بندی مرحله مقدماتی با 1897 امتیاز در صندلی هفتم ایستاد. تیم ایران در دور نخست مسابقات حذفی با تیم مغولستان ملاقات خواهد داشت.

همچنین در انتها مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و در بخش ریکرو انفرادی بانوان؛ نیلوفر علیپور با 652 امتیاز یازدهم شد. وی پس از استراحت در مرحله نخست دور حذفی با برنده ملاقات عراق و ازبکستان رقابت خواهد نمود.

زهرا نعمتی در جدول رده بندی مرحله مقدماتی با 624 امتیاز در رده سی و سوم نهاده شد. نعمتی پس از استراحت در دور نخست به مصاف کمانداری از سریلانکا می رود.

پارمیدا قاسمی دیگر کماندار ایران در جدول رده بندی مرحله مقدماتی با 621 امتیاز در رده سی و هفتم نهاده شد. قاسمی پس از استراحت در دور نخست به مصاف کمانداری از ویتنام می رود.

شیوا شجاع مهر نیز در جدول رده بندی مرحله مقدماتی با 620 امتیاز در صندلی سی و هشتم نهاده شد. وی پس از استراحت در دور نخست باید با کمانداری از ویتنام ملاقات کند.

همچنین تیم میکس ایران با ترکیب رضا شبانی و نیلوفر علیپور در انتها جدول رده بندی مرحله مقدماتی با 1293 امتیاز هشتم شد. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حدفی به مصاف مالزی می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 759

به "هفتمی ریکرو بانوان در جدول مقدماتی قهرمانی آسیا، زهرا نعمتی در رده 33" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمی ریکرو بانوان در جدول مقدماتی قهرمانی آسیا، زهرا نعمتی در رده 33"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید