ویرایش عکس در واتس اپ با هوش مصنوعی و دستور صوتی!

به گزارش مجله روگذر، متا، شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، قابلیت جدیدی به دستیار هوش مصنوعی خود، Meta AI اضافه نموده که امکان به اشتراک گذاری یا آپلود عکس را در صفحه چت بات فراهم می نماید.

ویرایش عکس در واتس اپ با هوش مصنوعی و دستور صوتی!

گزارش خبرنگاران ، متا، شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ پیش ازاین Meta AI، دستیار هوش مصنوعی خود را به قابلیت های جذابی مثل پاسخ به سؤالات، پیشنهاد متن و برقراری مکالمه تجهیز نموده بود؛ اما تا امروز کاربران امکان به اشتراک گذاری یا آپلود عکس را در صفحهٔ چت با Meta AI نداشته اند.

به نقل از زومیت، وب سایت WABetaInfo از قابلیت هیجان انگیز تازهی در نسخهٔ بتای واتس اپ برای اندروید پرده برداشته است. این قابلیت به Meta AI اجازه می دهد با عکس هایی که کاربران به اشتراک می گذارند تعامل داشته باشد، به آن ها پاسخ دهد و حتی آن ها را ویرایش کند.

همان طور که در اسکرین شات زیر می بینید، واتس اپ در حال آزمایش دکمهٔ دوربین تازه در صفحهٔ چت باMeta AI است که کارکردی مشابه دکمهٔ دوربین در چت های معمولی دارد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد عکس ها را به صورت دستی با Meta AI به اشتراک بگذارند؛ قابلیتی که درحال حاضر در دسترس نیست.

کاربران واتس اپ می توانند با ویژگی تازه Meta AI در خصوص عکس های خود سؤال بپرسند که به احتمال زیاد به آن ها اجازه می دهد از هوش مصنوعی بخواهند اشیاء یا مکان ها را شناسایی کند و در خصوص محتوای عکس توضیحاتی ارائه دهد. علاوه بر این، اسکرین شات نشان می دهد Meta AI امکان ویرایش عکس ها را نیز ارائه می دهد و این یعنی کاربران می توانند به طور مستقیم در صفحهٔ چت به وسیله ارائهٔ دستور به هوش مصنوعی، تغییراتی در تصاویر خود ایجاد نمایند.

اگرچه متا با قابلیت تازه ویرایش عکس با هوش مصنوعی در واتس اپ به وسیله با اشتراک گذاری تصویر، عکس های آپلودشدهٔ شما را تجزیه وتحلیل می نماید، اما اسکرین شات فاش شده شامل اطلاعیهٔ سلب مسئولیت است که نشان می دهد کاربران هر زمان که بخواهند می توانند عکس های خود را حذف نمایند.

به نظر می رسد قابلیت ویرایش عکس با هوش مصنوعی واتس اپ همچنان درحال توسعه است، بنابراین امکان دارد مدتی طول بکشد تا این قابلیت در دسترس عموم قرار گیرد.

5454

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 18 تیر 1403 بروزرسانی: 18 تیر 1403 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2360

به "ویرایش عکس در واتس اپ با هوش مصنوعی و دستور صوتی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویرایش عکس در واتس اپ با هوش مصنوعی و دستور صوتی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید