پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز تهران - دوحه - تهران هنوز برقرار است

به گزارش مجله روگذر، برقراری پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز

با توجه به شیوع ویروس کرونا بعضی از ایرلاین ها پروازهای خود را به ایران کنسل کردند. هواپیمایی قطر نیز یکی از شرکت های هواپیمایی است که قوانین سخت گیرانه ای را برای مسافران ایرانی در نظر گرفته است. با توجه به این قوانین تمامی پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز بین ایران و قطر تا تاریخ 30 اپریل 2020 لغو شده است. با این حال قطر ایرویز در حال حاضر برای جابجایی مسافران ایرانی بین قطر و ایران هنوز روزانه یک پرواز برقرار می نماید. این پروازها با شماره های پروازی 491 و 498 انجام می شوند. پروازهای شماره 491 هر روز از مبدا تهران به مقصد دوحه انجام می شوند. همچنین پروازهای شماره 498 هر روز از مبدا دوحه به مقصد تهران انجام می شوند. این پروازها با شرایط زیر تا تاریخ 30 اپریل برقرار هستند:

پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز تهران - دوحه - تهران هنوز برقرار است

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

1. تمامی مسافرانی که مقصد نهایی آن ها کشور قطر می باشد و تاریخ پرواز آن ها تا 31 مارچ است، 14 روز را در قرنطینه به سر خواهند برد.

2. مسافرانی که مدت انتظار آن ها در شهر دوحه به عنوان شهر ترانزیت، بیشتر از حالت معمول است که طبق روال عادی قطر مشمول دریافت هتل رایگان می باشند، این سرویس بابت شیوع ویروس کرونا به آن ها تعلق نخواهد گرفت.

3. فقط مسافرینی که به/ از ایران به فرودگاه بین المللی حمد قطر سفر می نمایند و مقصد نهایی آن ها قطر نباشد اجازه سفر به قطر را خواهند داشت.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به دوحه و یا از دوحه به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 891

به "پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز تهران - دوحه - تهران هنوز برقرار است" امتیاز دهید

1 کاربر به "پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز تهران - دوحه - تهران هنوز برقرار است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز تهران - دوحه - تهران هنوز برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید