آشنایی با ایستینیه پارک در استانبول

به گزارش مجله روگذر، مرکز خرید ایستینیه پارک(istinye park) یکی از لوکس ترین مراکز خرید در استانبول است. این مرکز خرید طبقات زیادی ندارد و بیشتر در سطح ساخته شده و در عین حال بسیار لوکس طراحی شده است. ایستنیه پارک برنده جایزه برترین فروشگاه در اروپا در زمینه ساخت و توسعه شده است. برای یک خرید از اجناس اُرجینال و فوق العاده شیک خود را آماده کنید.

آشنایی با ایستینیه پارک در استانبول

آشنایی با مرکز خرید ایستینه پارک در استانبول

ساخت این مرکز خرید در سال 2005 در استانبول آغاز شد. ایستینیه پارک یک مرکز خرید استثنایی و بسیار لوکس در استانبول است. همین که به ایستینیه پارک برسید برندهای بسیار معروف و بزرگ در جهان را خواهید دید که در کنار خیابانی سنگفرش شده در محوطه ایستینیه پارک به چشم می خورند. فضای این مرکز خرید هم بسته است و هم باز بنابراین شما می توانید به راحتی در فضای باز گردش نموده و از خرید و دیدنی مغازه های برند بسیار معروف آن لذت ببرید. اینجا یک مرکز خرید AVM است و نه اوت لت. برای آشنایی با انواع مراکز خرید در ترکیه مطلب برترین مراکز خرید در استانبول کدامند؟ را مرور کنید.

مغازه ها و برندهای ایستینیه پارک کدامند؟

ایستینیه پارک در زمینی به مساحت 270 هزار مترمربع ساخته است. متراژ آن در مقایسه با دیگر مراکز خرید نشان می دهد تا چه میزان اینجا بزرگ است. در ایستینیه پارک 280 مغازه وجود دارد که اکثرا برندهای شناخته شده با محصولات اُرجینال هستند. برندهایی مانند دیور، فِندی، پرادا، باس و... از جمله نام های شناخته شده جهانی مد هستند. اینجا خبری از کالاهای کپی شده نیست به همین علت قیمت ها مانند فروشگاه های اوت لت نیست. قیمت اجناس بالاست.

خود را به دیدنی فیلم در ایستینیه پارک دعوت کنید

ایستینیه پارک یک مرکز خرید با 12 سالن سینما و تئاتر است. بنابراین می توانید فیلم های روز ترک یا بعضی فیلم های پرطرفدار هالیوودی را در این سینما دیدنی کنید.

در ایستینیه پارک چی بخوریم؟

خوب از آنجایی که این مرکز خرید بسیار بزرگ و لوکس است، رستوران ها و برندهای غذای موجود در آن هم خاص است. در این مرکز خرید کافی شاپ و رستوران جنگل های استوایی را خواهید یافت که دکور جالب و منحصربفردی در میان دیگر فودکورت های موجود در مراکز خرید دارد. این رستوران به تنهایی می تواند یک جاذبه عالی برای لذت بردن از سفرتان به استانبول باشد چه برسد به این که می توانید از خرید در لوکس ترین فروشگاه استانبول هم لذت ببرید.

چطور به ایستینیه پارک برویم؟

ایستینیه پارک در منطقه ساری یِر و در محله پینار قرار گرفته است. از میدان تکسیم می توانید سوار مترو خط M2 به طرف حاجی عثمان شوید و در ایستگاه آیازآقا از مترو پیاده شوید. بقیه راه را می توانید پیاده بروید.باید حدود نیم ساعت پیاده روی کنید تا به ایستینیه برسید.

ساعات کاری ایستینیه پارک چطور است؟

این مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. حدود ساعت 3 عصر تا 4 کمی شلوغ می گردد اما در مجموع در کلیه ساعت ها برای بازدید شرایط بسیار خوبی دارد. به خصوص این که فضای بسیار بزرگ این مرکز خرید جوری است که ازدحام جمعیت چندان در آن دیده نمی گردد. از طرفی به خاطر قیمت های بالای آن اکثرا برای سرگرمی و دیدن به ایستینیه می روند.

گردآوری و تنظیم: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2187

به "آشنایی با ایستینیه پارک در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ایستینیه پارک در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید