اتفاقات زشت پس از بازی زیبا، پرسپولیس و سپاهان به جان هم افتادند!

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس امشب در استادیوم نقش دنیا اصفهان برگزار گردید که با تساوی یک - یک به سرانجام رسید. این بازی در شرایط با تساوی به سرانجام رسید که پرسپولیس تا دقایق سرانجامی پیروز میدان بود اما گل تساوی را دریافت کرد.

اتفاقات زشت پس از بازی زیبا، پرسپولیس و سپاهان به جان هم افتادند!

پس از سوت خاتمه بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم نسبت به قضاوت داور اعتراض داشتند و همین امر باعث ایجاد درگیری لفظی بین تعدادی از بازیکنان شد.

در شرایطی که ابتدا درگیری لفظی بود با ورود بازیکنان به تونل وردی رختکن درگیری ها شدت بیشتری پیدا کرد و کار به زد و خورد هم کشیده شد اما وساطت بعضی اعضای کادر فنی و نیروی انتظامی مانع از وخیم تر شدن شرایط شد.

با این حال درگیری بازیکنان دو تیم صحنه های زشتی را به وجود آورد. کمال کامیابی نیا یکی از بازیکنان حاضر در این صحنه های درگیری بود و با امید نورافکن درگیری داشت. نورافکن هم که در طول بازی با چند بازیکن پرسپولیس درگیری فنی داشت در خاتمه بازی به تنش ها دامن زد.

در این بین دوربین مربوط به باشگاه سپاهان هم شکست تا درگیری های لفظی تبدیل به تنش های فیزیکی گردد. اتفاقی که با دخالت نیروی انتظامی و مربیان هر دو تیم همراه شد تا بازیکنان پرسپولیس و سپاهان به رختکن های خود بروند.

درگیری های فیزیکی اعضای دو تیم باعث مصدومیت آنالیزور پرسپولیس و تنی چند از اعضای کاروان سپاهان شد.

.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1766

به "اتفاقات زشت پس از بازی زیبا، پرسپولیس و سپاهان به جان هم افتادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات زشت پس از بازی زیبا، پرسپولیس و سپاهان به جان هم افتادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید