ولسیانی: آمده ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم، کاملاً آماده هستیم

به گزارش مجله روگذر، مدافع تیم سپاهان اصفهان پیش از استارت تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد، زردپوشان با آمادگی کامل وارد این مسابقات خواهند شد.

ولسیانی: آمده ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم، کاملاً آماده هستیم

به گزارش خبرنگاران، گیورگی ولسیانی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل پاختاکور ازبکستان در دور نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: این اولین باری است که به کشور عربستان سفر می کنم. باعث افتخارم است که در این کشور حضور دارم. ما یک گروه سخت داریم و آنالیزهای کامل در مورد پاختاکور و سایر تیم ها را انجام دادیم. ما اینجا نیامدیم که تنها بازی را ببریم و یا به مرحله بعد برویم، ما آمده ایم که تمام تلاش مان را داشته باشیم و بهترین عملکرد ممکن را ارائه کنیم.

وی در واکنش به سؤالی در مورد تاکتیک زردپوشان اصفهانی در روبروه با مهاجمان قدبلند حریف گفت: من نمی توانم تاکتیک خودمان را با شما در میان بگذارم، البته به مزاح این حرف را زدم. همانطور که گفتم ما تمام تلاش مان را کردیم و برای بازی ها کاملاً آماده هستیم. البته این را باید بگویم که ما در ایران با مهاجمان قدبلند روبرو هستیم و این موضوع برای مان طبیعی است. تیم ما از لحاظ روحی، فیزیکی و حتی تاکتیکی در شرایط خوبی است و تلاش می کنیم بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2091

به "ولسیانی: آمده ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم، کاملاً آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولسیانی: آمده ایم که بهترین عملکرد را داشته باشیم، کاملاً آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید