ارزش بازار پهپادهای تجاری سه برابر می گردد

به گزارش مجله روگذر، آنالیز های اداره فدرال هوانوردی آمریکا نشان می دهد ارزش بازار پهپادهای تجاری تا سال 2023 سه برابر می گردد.

ارزش بازار پهپادهای تجاری سه برابر می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از ورج، آنالیز های اداره فدرال هوانوردی آمریکا نشان می دهد ارزش بازار پهپادهای تجاری تا سال 2023 سه برابر می شود.

گزارش این اداره که چشم انداز استفاده از پهپادها را تا سال 2039 نشان می دهد حاکی است بازار پهپادهای شخصی و تجاری سریع تر از حد تصور در حال رشد است و تا چهار سال آینده ارزش آن چهار برابر می شود. در مقابل سرعت رشد بازار پهپادهای غیرتجاری و حرفه ای پایین تر است.

البته رشد این بازار با چالش هایی نیز روبرو است که از جمله آنها می توان به حضور بعضی اپراتورهای آماتور، پرواز افسارگسیخته و بی برنامه پهپادها در نقاط مختلف، نامشخص بودن قوانین این حوزه و غیره اشاره نمود.

تا به امروز بیش از 900 هزار مالک پهپادهای غیرتجاری و مدل اطلاعات آنها را در اداره فدرال هوانوردی امریکا ثبت نموده اند. اما تعداد این پهپادها بیش از 1.25 میلیون واحد تخمین زده می شود. همچنین پیش بینی می شود قیمت مدل های مختلف پهپادها ظرف 5 سال آینده تثبیت شود.

پیش بینی ها حاکیست که تعداد پهپادهای تجاری در حال پرواز در آمریکا تا سال 2023 به 823 هزار مدل افزایش یابد. همچنین استفاده شرکت هایی همچون امازون، گوگل، والمارت و غیره از پهپادها برای تحویل انواع کالا و خدمات نیز افزایش می یابد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 274

به "ارزش بازار پهپادهای تجاری سه برابر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزش بازار پهپادهای تجاری سه برابر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید