اعتبارات نگهداری راههای استان قزوین جوابگوی نیازها نیست

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، منوچهر حبیبی در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات راهداران استان قزوین که روز سه شنبه در سالن قائم برگزار گردید اظهارداشت: راههای استان در ردیف محورهای ملی کشور تلقی می گردد که برای نگهداری از این راهها نیازمند اعتبارات بیشتری هستیم.

اعتبارات نگهداری راههای استان قزوین جوابگوی نیازها نیست

وی اضافه نمود: برای نگهداری راههای استان سالانه به حداقل 10 هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم که در خوشبینانه ترین حالت فقط یک دهم آن محقق می گردد.

حبیبی توضیح داد: برای نگهداری و حفظ سرمایه های ارزشمند ملی خود باید هر سال اعتبارات کافی تخصیص داده گردد که کمبود منابع اقتصادی کشور موجب شده در این بخش نتوانیم احتیاجهای استان را تامین کنیم و توسعه خدمات متناسب با احتیاجها جلو نمی رود.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: تردد روزانه حدود شش میلیون خودرو موجب کاهش استحکام جاده و افزایش خدمات نوسازی و بهسازی راهها می گردد و اگر خدمات نگهداری بموقع و به اندازه صورت نگیرد شاهد کاهش ایمنی راهها خواهیم بود.

وی اضافه نمود: در سالهای اخیر با مجموعه اقدامات صورت گرفته و مدیریت منطقی شاهد کاهش سوانح جاده ای در استان بودیم که این فرایند با کوشش همه همکاران راهداری در تامین ایمنی راهها و حضور موثر پلیس راه، نیروهای امدادی و رعایت مقررات توسط رانندگان محقق شده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین یادآورشد: با رونق گردشگری در سالهای اخیر و افزایش سفرهای برون شهری باید برنامه ریزی لازم برای ایمن سازی جاده ها و تسهیل در جابجایی مردم صورت گیرد تا شاهد سفرهای راحت و ایمن باشیم که راهداران در این زمینه نقش مهمی دارند.

در ادامه این مراسم از کتاب خاطرات راهداران اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با عنوان ناجیان راه ها رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 894

به "اعتبارات نگهداری راههای استان قزوین جوابگوی نیازها نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبارات نگهداری راههای استان قزوین جوابگوی نیازها نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید