افشای ویژگی های منحصر به فرد پیکسل واچ گوگل

به گزارش مجله روگذر، گوگل مجموعه ای ازگوشی های هوشمند پیکسل خود را به بازار عرضه کرده است. اکنون این غول فناوری در حال آماده شدن برای ورود به بازار پوشیدنی های هوشمند است و به زودی یک ساعت هوشمند با برند پیکسل عرضه خواهد کرد.

افشای ویژگی های منحصر به فرد پیکسل واچ گوگل

به گزارش خبرنگاران، پیش از اعلام رسمی گوگل، جزئیاتی در مورد این ساعت هوشمند منتشر شده بود. طبق گزارشات سیستم عامل این گوشی هوشمند Wear OS خواهد بود و احتمالا دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد. به نظر می رسد پیکسل واچ ویژگی هایی دارد که حداقل برای مدتی در سایر دستگاه های دارای سیستم عامل Wear OS در دسترس نخواهد بود.

احتمالا پیکسل واچ با نسل بعدی دستیار گوگل عرضه خواهد شد. انتظار می رود پیکسل واچ به جای تکیه بر فضای ابری، از پردازش on-device پشتیبانی کند. این ویژگی سبب افزایش سرعت دستگاه شده و آن را از سایر ساعت های هوشمند متمایز می کند.

طبق اطلاعات منتشر شده شده، ساعت های هوشمندی در آینده با سیستم عامل Wear OS 3 عرضه خواهند شد. این سیستم عامل از ادغام دو سیستم عامل Wear OS مبتنی بر اندروید گوگل و سیستم عامل تایزن سامسونگ تشکیل شده است. اگر اطلاعات منتشر شده صحیح باشد، پیکسل واچ آینده گوگل، مجهز به پردازنده اگزینوس سامسونگ می باشد. پردازنده ای مشابه اگزینوس W920 که سامسونگ در سری گلکسی واچ 4 خود از آن استفاده می کند. انتظار می رود این دستگاه در سه ماه اول 2022 عرضه شود و قیمت آن بالای 300 دلار باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2029

به "افشای ویژگی های منحصر به فرد پیکسل واچ گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای ویژگی های منحصر به فرد پیکسل واچ گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید