بنچمارک مربوط به گلکسی اس 11 پلاس منتشر شد

به گزارش مجله روگذر، به تازگی بنچمارک گوشی گلکسی اس 11 پلاس (با شماره مدل SM-G986) در سایت گیک بنچ رویت شده که مطابق انتظار مبتنی بر تراشه اگزینوس 9830 است. طبیعتا سامسونگ مدل مجهز به تراشه اسنپ دراگون 865 را هم روانه بازار می نماید. در این بنچمارک گوشی مذکور از 12 گیگابایت حافظه رم بهره می برد که که مطابق با حداکثر مقدار حافظه رم گلکسی اس 10 پلاس است. در حال حاضر معلوم نیست که آیا مدل پایه این گوشی هم با 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می گردد یا نه.

بنچمارک مربوط به گلکسی اس 11 پلاس منتشر شد

سامسونگ در ماه های اخیر مشغول ارائه نسخه دوم رابط کاربری One UI برای بعضی از گوشی های خود بوده است که بر مبنای اندروید 10 توسعه یافته. به همین خاطر اشاره به اندروید 10 در این بنچمارک مساله تعجب آوری محسوب نمی گردد.

در خصوص نتایج این بنچمارک نمی توان به صورت مفصل اظهارنظر کرد و فقط پایین تر بودن نتیجه مربوط به آزمایش تک هسته ای نسبت به اگزینوس 9825 قابل توجه است که این یعنی توسعه سخت افزار یا نرم افزار (یا احتمالا هر دو) همچنان ادامه دارد. در خصوص اگزینوس 9830 چه می توان گفت؟ ظاهرا این بار دیگر خبری از هسته های سفارشی نیست. به نظر می رسد این تراشه از دو بخش شامل 4 هسته بهره می برد و این در حالی است که تراشه های قبلی مبتنی بر ترکیب بندی 2+2+4 بودند. مدتی قبل خبر تعطیلی توسعه هسته های سفارشی تراشه های سامسونگ سروصدای زیادی را ایجاد کرد ولی انتظار نداشتیم به این زودی بهره گیری از چنین هسته هایی کنار گذاشته شوند.

در هر صورت، با توجه به گزارش های منتشر شده گفته می گردد گلکسی اس 11 پلاس و برادر کوچک ترش از نمایشگر 120 هرتز بهره می برند و این یعنی تراشه مذکور باید توان پردازش چنین مشخصه ای را داشته باشد. از دیگر شایعات منتشر شده هم می توانیم به تعبیه دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 48 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابری بدون کاهش کیفیت و زوم هیبریدی 100 برابری اشاره کنیم. در نهایت گفته می گردد گلکسی اس 11 پلاس از فناوری 5G پشتیبانی می نماید ولی مدل های کوچک تر در دو مدل 4G و 5G روانه بازار خواهند شد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 677

به "بنچمارک مربوط به گلکسی اس 11 پلاس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنچمارک مربوط به گلکسی اس 11 پلاس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید