گلکسی M62 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی به زودی راهی بازار می گردد

به گزارش مجله روگذر، با توجه به اسناد منتشر شده از لیست کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC)، به نظر می رسد سامسونگ به زودی از یک گوشی هوشمند میان رده تحت عنوان گلکسی M62 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی رونمایی خواهد نمود.

گلکسی M62 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی به زودی راهی بازار می گردد

سامسونگ در سالی که گذشت، میان رده های متعددی را با ظرفیت باتری بالا راهی بازار کرد تا بدین ترتیب ضعف سخت افزاری این گوشی ها را به نوعی با این اقدام جبران کند. جدیدترین عضو از این خانواده هم گلکسی M62 نام دارد. محصولی که قرار است با یک باتری بسیار پرظرفیت 7000 میلی آمپر ساعتی راهی بازار گردد.

در رابطه با این گوشی اما اطلاعات زیادی در اختیار نداریم، اما به لطف لیست کمیسیون فدرال ارتباطات، از این بابت که سامسونگ این گوشی را با شارژر سریع 25 واتی راهی بازار خواهد نمود مطمئن هستیم. علاوه بر این ها، به نظر می رسد جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C هم بخش دیگری از مشخصات این گوشی را تشکیل می دهند.

سامسونگ جز گلکسی A71 که با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع 25 واتی راهی بازار شد، بسیاری از میان رده های دیگر را حتی با ظرفیت باتری بیشتر با شارژرهای 15 واتی عرضه کرد. اما به نظر می رسد یک باتری 7000 واتی حداقل به یک شارژر 25 واتی احتیاج داشته باشد و بنابراین سیاست سامسونگ در این بخش تا حدودی درست بود.

متأسفانه طبق معمول همواره، از لیست کمیسیون فدرال ارتباطات نمی توانیم از مشخصات فنی محصولی آگاه شویم و خب گلکسی M62 هم از قاعده مستثنی نیست. اما خوشبختانه پیش از اینکه اطلاعات مربوط به این گوشی در کمیسیون فدرال ارتباطات دیده گردد، شاهد حضور آن با همین شماره مدل (SM-E625F) در گیک بنچ بودیم که نشان می داد این گوشی از اندروید 11، پردازنده اگزینوس 9825 و 6 گیگابایت حافظه رم بهره می برد.

سامسونگ معمولا گوشی های سری M خود را در بازار هندوستان به فروش می رساند اما می بینیم که در سایر کشورها هم دسترسی به این محصولات وجود دارد. با این حال شرکت در نظر دارد مدل دیگری از این محصول را تحت عنوان گلکسی F62 راهی بازاری دیگر کند. از لحاظ ویژگی و شکل ظاهری تفاوتی بین دو محصول نیست و تنها بازار عرضه آن ها را از یکدیگر متمایز می نماید.

در حال حاضر اطلاعات پیرامون این محصول هنوز آن قدری نیست که بخواهیم در رابطه با چیزهایی نظیر قیمت و تاریخ عرضه آن صحبت کنیم. حتی پیش از این گفته می شد گلکسی M62 یک تبلت خواهد بود اما لیست کمیسیون فدرال ارتباطات بود که نشان داد این محصول در قالب یک گوشی هوشمند راهی بازار می گردد. از آنجایی که این گوشی در لیست یاد شده حضور یافت، انتظار می رود به زودی از آن رونمایی گردد. بنابراین طی روزها و یا هفته های آینده، قطعا خبرهای بیشتری پیرامون آن منتشر خواهد شد.

  • گلکسی A32 5G با دوربین چهارگانه معرفی گردید

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1490

به "گلکسی M62 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی به زودی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M62 با باتری 7000 میلی آمپر ساعتی به زودی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید