سامسونگ گلکسی A51 پرفروش ترین گوشی اندروید در فصل اول سال 2020

به گزارش مجله روگذر، اوایل این ماه، اطلاعاتی به وسیله موسسه Canalys منتشر شد مبنی براینکه شیائومی ردمی 8/8T پرفروش ترین گوشی اندرویدی سال 2020 است اما با توجه به اطلاعات Strategy Analytics که اخیرا منتشر شده، ظاهرا این گوشی میان رده سامسونگ بود (گلکسی A51) که توانست در بین گوشی های اندرویدی در فصل اول امسال، بیشترین میزان فروش را تجربه کند.

سامسونگ گلکسی A51 پرفروش ترین گوشی اندروید در فصل اول سال 2020

طبق این آمار، سامسونگ توانست 6 میلیون از این گوشی را در فصل اول امسال به فروش برساند که یعنی 2.3 درصد از سهم بازار. دومین گوشی اندرویدی نیز ردمی 8 است که با فاصله کمی پشت سر گلکسی A51 نهاده شد. حال جالب اینجاست در رده سوم دیگر شاهد حضور گوشی میان رده یا مالی نیستیم؛ در کمال تعجب گلکسی اس 20 پلاس توانست 1.7 درصد از سهم فروش گوشی ها را در اختیار گرفته و در این رتبه قرار گیرد.

گلکسی A10s و شیائومی ردمی نوت 8 هم که یکی از محبوب ترین محصولات بازار هندوستان و چین است مشترکا با در اختیار داشتن 1.6 درصد از سهم بازار، در رده چهارم نهاده شدند. در رده پنجم باز هم نماینده ای از سامسونگ را مشاهده می کنیم که گلکسی A20s است.

به گزارش Strategy Analytics، آخرین اطلاعات بدست آمده نشان می دهد کاربران در این روزها به جای تمایل به خرید پرچم دارهای 1000 دلاری یا بیشتر، به گوشی هایی علاقه نشان می دهند که ارزش خرید بسیار بالایی دارند و نمونه شاخص این محصولات را می توان گوشی های سری ردمی نوت شیائومی و گلکسی A سامسونگ دانست.

منبع: androidcentral

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1080

به "سامسونگ گلکسی A51 پرفروش ترین گوشی اندروید در فصل اول سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی A51 پرفروش ترین گوشی اندروید در فصل اول سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید