اماکن دیدنی آمریکا

به گزارش مجله روگذر، کشور پهناور آمریکا با آمیزه ای از مردمی با نژاد های مختلف، مجذوب کنندهیت های زیادی برای توریست های مختلف از سراسر دنیا داره و هر کدوم از شهر های آمریکا با مکان های دیدنی مجذوب کننده و متفاوتی که در قلب خودشون جا دادند، مفهوم جدیدی از جاذبه های طبیعی و زندگی مدرن شهری رو به بازدید کننده ها نشون میدن. شاید توی فکر خیلی از ما آمریکا فقط یک کشور پر از برج ها و ساختمان های مدرن و بلند و به روز ترین و مجهز ترین فناوری های دنیا باشه اما باید بدونید این کشور اونقد طبیعت شگفت انگیز و خارق العاده ای داره که مهم ترین مجذوب کنندهیت های آمریکارو می تونید توی روستا ها و اطراف شهر ها کشف کنید…پس با خبرنگاران همراه باشید تا با اماکن دیدنی آمریکا بیشتر آشنا بشید.

اماکن دیدنی آمریکا

موزه های آمریکا

برای شناخت یک کشور مهم ترین موضوعی که وجود داره، آشنا شدن با تاریخ و گذشته اونه و اینکه بدونید مردم آمریکا چه تاریخ و سرنوشتی در قدیم داشتند و از چه راستای به کشوری که امروز هستند، تبدیل شدند…و شاید تنها جایی که میشه این راستا رو با کوچک ترین جزئیاتی که وجود داره مشاهده کرد بازدید از موزه ها باشه، جایی که تاریخ، فرهنگ و هنر یک کشور توی اون خلاصه میشه و مهم ترین آثار تماشای و مجذوب کنندهیت های که اون منطقه داشته درون مکانی برای نشون دادن به تموم جهان، جمع آوری میشه. در ادامه خبرنگاران به مهم ترین و معروف ترین موزه های آمریکا که در لیست پر بازدید ترین موزه های جهان هستند، اشاره می کنه.

موزه ملی تاریخ طبیعی

موزه ای معروف و فوق العاده تماشای در شهر واشنگتن دی سی آمریکا که به عنوان معروف ترین موزه تاریخ طبیعی جهان شناخته میشه و از سال 1910 بازگشایی شد. این موزه محل نگهداری بیش از 126 میلیون نمونه از موجودات زنده و مصنوعی، از جماه 30 میلیون حشره پنهان، 4.5 میلیون گیاه، 7 میلیون ماهی و 400 هزار عکسه.

این موزه دارای بیش از 126 میلیون نمونه از موجودات طبیعی و شبیه سازی شده، از جمله 30 میلیون حشره پنهان، 4،5 میلیون فشرده گیاهی، 7 میلیون ماهی و 400 هزار نمونه عکسه. همچنین این موزه با داشتن بزرگ ترین نمایشگاه دریایی از مجذوب کننده ترین مکان های جهان برای تماشا و تماشا به حساب میاد.

موزه هوا و فضای آمریکا

شاید وقتی نام این موزه رو میشنوید به نظرتون خیلی تخصصی بیاد اما باید بدونید مجذوب کنندهیت های این موزه می تونه برای هر فردی که به فضا و هواپیما و کشف کردن آسمان و چیز هایی از این قبیل علاقه داره، تماشای باشه. نمایشگاهی از هواپیما ها و پرنده هایی از سال 1903 و تلسکوپ هایی که با اون می تونید آسمون رو ببینید و با جهانی آسمان ها و تاریخ هوا فضا بیشتر آشنا بشید. این موزه هم توی واشنگتن دی سی قرار گرفته و می تونه برای علاقه مندان به فضا مثل بهشت باشه! این موزه هر رو از ساعت 10 صبح تا 17:30 عصر بازه.

موزه تاریخ آمریکا

اگه میخواید در مورد آمریکا و تاریخ این کشور بیشتر بدونید و با طریقه زندگی و نوع آداب و رسوم و ابزار هایی که استفاده می کردند و همچنین فرهنگ، نوع زندگی و شرایط طبیعی مردم بیشتر آشنا بشید، خبرنگاران به شما پیشنهاد می کنه تا از این موزه مجذوب کننده تماشا کنید. موزه ای که از قسمت های مختلفی مثل مردم شناسی، باستان شناسی، طبیعی و هنری داره و توی هر کدوم از بخش ها می تونید اطلاعات جالبی در مورد تاریخ آمریکا مشاهده کنید. توی این موزه حتی م یتونید فسیل های جالبی از حیوانات و حشراتی که در قدیم زندگی می کردند و حتی نمونه هایی شبیه سازی شده از غذاهایی که مردم در دوران مختلف می خوردند، مشاهده کنید. این موزه از روز های سه شنبه تا جمعه از ساعت 10 تا 14 بازه و یکشنبه ها و دوشنبه ها هم تعطیله و بازدید از اون حدود 1 تا 2 ساعت طول میکشه. وروردی اون هم برای به ها رایگان و برای بزرگسال حدود 2 دلار میشه.

موزه هنر های آسیایی

موزه ای در سان فرانسیسکو که در اون بیش از 18000 کار هنری از سراسر جهان نگهداری میشه و یکی از زیبا ترین و کامل ترین موزه ها در زمینه نگهداری آثار هنری آسیا به شمار میاد.

برج ها و ساختمان های معروف آمریکا

آمریکا با داشتن شهر های بی نظیری مثل نیویورک، واشنگتن دی سی، لس آنجلس و شیکاگو شاید ساختمان های منحصر به فرد و شگفت انگیز زیادی برای معرفی داشته باشد اما در اینجا خبرنگاران به مهم ترین این ساختمان ها و برج ها اشاره می کند…

ساختمان امپایر استیت (Empire State)

ساختمانی با 381 متر ارتفاع و با 102 طبقه در منهتن نیویورک که به عنوان یکی از معروف ترین ساختمان ها و همچنین به عنوان نماد این شهر بی نظیر شناخته میشه. از بالای طبقه 86 و 102 این ساختمان می تونید منظره 360 درجه ای از شهر نیویورک رو مشاهده کنید و از بلند ترین منطقه ممکن، تصویر شگفت آوری از جهانی پر تکاپوی این شهر رو ببیند و هر روز از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از نیمه شب بازه.

ساختمان کاخ سفید

این ساختمان معروف که نام اون رو بارها هم شنیدیم، محل کار و اقامت گاه رسمی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در شهر واشنگتن دی سیه که شامل 3 قسمت و 6 طبقست که بخشی از اون به عنوان منزل رئیس جمهور و بخش های دیگر باغ غربی و بال شرقی کاخ به حساب میاد.

ساختمان کرایسلر (Chrysler Building)

ساختمان کرایسلر یکی از زیباترین برج های منهتن نیویورک…بزرگ ترین شهر جهان که به محض ورود به اون اونقدر محور برج ها و آسمان خراش های بی نظیرش میشید که نمی تونید ازشون چشم بردارید. برج کرایسلر با معماری خاص و تاج شگفت انگیزی که در قسمت بالای اون قرار گرفته جلوه فوق العاده ای به شهر داده که با نور پردازی هایی که موقع شب روی اون ایجاد میشه یکی از زیباترین منظره های منهتن رو به تصویر می کشه. جالبه که بدونید این ساه با ارتفاع 1000 فوت یعنی تقریبا 305 متر اولین ساختمان ساخته شده به دست بشر با این ارتفاعه و به عنوان بلندترین ساختمان فولادی-آجری جهان شناخته میشه.

جاذبه های طبیعی آمریکا

آمریکا در کنار همه مجذوب کنندهیت های مدرن و آسمان خراش های بلندی که داره، پر از منظره های طبیعی و شگفت انگیزیه که تماشای هر کدوم از اون ها هوش رو از سر بازدید کننده ها میبره…جاهایی که در جهان نظیر ندارند و تماشا اونها می تونه تجربه ای فراتر از زیبایی هایی هایی که تابحال تماشا کردید، پیش روی شما قرار بده که در ادامه با خبرنگاران می تونید با چند تا از زیباترین مجذوب کنندهیت های طبیعی آمریکا بیشتر آشنا بشید.

پارک ملی یلو استون

یکی از بزرگ ترین پارک های ملی آمریکا که به عنوان قدیمی ترین پارک ملی جهان شناخته میشه. در واقع نام این پارک به عنوان اولین پارک در کل جهان ثبت شده و بخاطر داشتن پوشش گیاهی و جانوری خاصی که داره، همیشه علاوه بر مردم عادی مورد توجه دانشمند ها و محقق ها هم قرار گرفته.

جالبه که بدونید بزرگ ترین دریاچه کل آمریکا در یلو استون قرار گرفته و اطراف اون هم نیمکت ها و جایگاه هایی برای نشستن و لذت بردن از هوای خنک و طبییعت شگفت انگیز منطقه وجود داره. یکی دیگه از تماشای های یلو استون، آبشاریه که به زیبایی منطقه رو دو چندان کرده و زمستان ها اونقدر هوا سرد میشه که آب اون به طور کامل یخ میزنه و شمه آب گرم بی نظیری که در این منطقه وجود داره یکی دیگه از جاذبه های فوق العاده پارک به شمار میاد.

این پارک اونقد بزرگه که برای تماشا اون باید بیشتر از یک هفته وقت بذارید تا بتونید همه قسمت های اون رو تا حدی ببینید.

پارک ملی گرند کانیون

دره عمیق و زیبایی در شمال غربی آریزونا که بخش زیادی از این منطقه داخل پارک ملی گرند کانیون قرار گرفته…منظرهی از جادوی طبیعت و ترکیب فوق العاده ای که از فرسایش خاک در طی سال ها شکل گرفته و تصویر شگفت انگیزی از زیباترین منظره های جهانرو در این قسمت از زمین به وجود آورده.

یکی از عمیق ترین دره های جهان که به عنوان عجایب هفت گانه طبیعی هم ثبت شده و قدمت اون به میلیارد ها سال قبل برمی گرده. این پارک یکی از مشهور ترین جاذبه های جهان به حساب میاد و سالانه بیشتر از 5 میلیون نفر از اون تماشا می کنند. اما باید بدونید بازدید از چنین دره ای به قدرت بدنی بالا و همچنین چند رو زمان احتیاج داره!

منبع: گردگرد
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2139

به "اماکن دیدنی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اماکن دیدنی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید