ایده برای بازسازی خانه

به گزارش مجله روگذر، بازسازی خانه

با گذشت زمان، خانه ها فرسوده می شوند و برای استفاده بهتر از آنها احتیاج به تعمیرات پیدا می نمایند. بازسازی خانه با افزایش فضاهای کاربردی،کیفیت زندگی ساکنین را بالا می برد همچنین نقاط منفی نقشه ساختمان خانه را نیز جبران می نماید. بازسازی ساختمان قدیمی بهترین گزینه برای ایجاد تغییر در محل زندگی است. بازسازی و تغییر کاربری خانه های کلنگی و قدیمی، ارزش ملک را بالا خواهد برد. بازسازی یک بنا به عوامل مختلفی از جمله قدیمی و یا نوساز بودن ساختمان بستگی دارد، همچنین بازسازی شامل مراحل مختلفی می باشد، که شامل بخش های ظاهری و قابل رویت و بخش های زیرکار و باطنی می گردد.

ایده برای بازسازی خانه

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

ایده برای بازسازی خانه

چنان چه که قصد بازسازی خانه خود را دارید، حتماً به دنبال یافتن ایده های جدید هستید. ایده هایی که بتواند با کمترین هزینه های ممکن، تغییرات زیادی را در آپارتمان و منزل شما ایجاد نماید. همانطور که می دانید بازسازی بنا کاری است که در آن داشتن تجربه و مهارت کافی بسیار مهم است. ولی اگر بخواهید تغییراتی ظاهری را در خانه خود ایجاد نمایید می توانید با استفاده از تکنیک ها و روش هایی که در این مطلب می خوانید، اینکار را انجام دهید.

نقاشی دیوار

نقاشی دیوار

یک ایده در بازسازی خانه استفاده از رنگ است. شما می توانید با اندکی فاصله دریافت از رنگ های سنتی و همیشگی جلوه ای تازه به آپارتمان و منزل خود بدهید. برای اینکار ابتدا می بایست با یک نقاش حرفه ای مشورت نمایید. نقاش های ساختمان با اصول ساخت رنگ های ترکیبی آشنا هستند. پیشنهاد می دهیم برای اتاق پذیرایی اصلی از رنگ هایی مانند آبی فیروزه ای ملایم و رنگ طوسی استفاده کنید. ساخت رنگ هایی که در بازار به صورت یونیک وجود ندارند، کمی سخت است.

شما با رنگ آمیزی سالن اصلی پذیرایی می توانید خلاقیت و شادابی خود را نشان دهید. از طرفی رنگی که انتخاب می کنید می بایست هماهنگی یا کنتراس مناسبی با رنگ مبلمان و پرده ها داشته باشد. معمولاً با رنگ پرده های بنفش، دیوارهایی به رنگ طوسی در هماهنگی کامل قرار می گیرد. برای مبلمانی به رنگ طلایی، رنگ هایی مانند سبز مغز پسته ای جلوه گری بالایی خواهد داشت. در نهایت این شمایید که انتخاب می کنید.

طراحی روی دیوار

ایده جالب و کم هزینه دیگری که در بازسازی خانه می تواند بسیار یاری کننده باشد، استفاده از طرح های خاص برای دیوارها است. شما می توانید در مراحل نقاشی و رنگ کردن دیوارها، طرح هایی از گل یا تصاویری از پرنده های گوناگون را بر روی دیوار اجرا نمایید. استفاده از این ایده بسیار کم هزینه است.

کافی است شابلونی را آماده نمایید که پس از نقاشی اولیه دیوارها به عنوان پس زمینه، بتواند طرح های مورد نظر شما را با رنگ های سفید به نمایش بگذارد. یادتان باشد اینکار را با بخش بندی دیوارها آغاز نمایید. شما می توانید دیوار سالن اصلی را به صورت عرضی تقسیم بندی کنید و از بالا به پایین آغاز به طراحی دیوار ها نمایید. طرح پروانه بر روی دیوار نیز بسیار جالب و جذاب از آب در خواهد آمد.

ترکیب کاغذ دیواری رنگ

ترکیب کاغذ دیواری و رنگ

ایده بعدی می تواند این پیشنهاد باشد که به جای طرح های تکراری کاغذ دیواری از یک طرح خاص برای یک دیوار استفاده کنید و دیوارهای دیگر را بارنگ های زمینه کاغذ دیواری رنگ بزنید. همچنین امروزه نوعی جدید از کاغذ دیواری واردبازار شده است که سه بعدی می باشد و طرح های بی نظیری از طبیعت دارد که دیوارها را از کسل کنندگی نجات می دهد و همچنین از فاصله دور برجسته به نظر می رسد. از این طرح ها می توانید در اتاق خواب ها استفاده کنید.

فضای پشت تلویزیون

ایده دیگری که با استفاده از متریال های کناف یا سنگ های آنتیک قابل اجرا است، طراحی و ساخت فضای پشت تلویزیون است. برای این کار ابتدا معین نمایید که می خواهید تلویزیون را در کدام محل قرار دهید؟ سپس با توجه به ابعاد تلویزیون و میز آن، می توانید طرح هندسی معین و زیبایی را روی دیوار معین کنید و با استفاده از متریال کناف یا سنگ های آنتیک اجرا را آغاز نمایید.

کناف ها از دسته متریال هایی هستند که بسیار ارزان قیمت هستند و در اجرا سرعت بسیار بالایی دارند. در نهایت با استفاده از رنگ بر روی کناف ها می توانید آنچیزی که در ذهنتان خلق نموده اید، را در واقعیت اجرا نمایید. توجه داشته باشید که کناف ها حتماً احتیاج به رنگ کردن دارند.

بنابراین هزینه رنگ کناف برای بخش پشت تلویزیون را حتماً در برآورد های خود ببینید. سنگ های آنتیک را هم می توانید از بازار خریداری کنید و با استفاده از چسب های مخصوص روی دیوار اجرا نمایید. اینکار به راحتی و توسط خودتان هم قابل اجرا است.

فضای پشت تلویزیون

سقف کناف

می توانید در زمان نوسازی خانه از سقف های کاذب استفاده کنید. این ایده می تواند کاربردهایی دیگری نیز گردد مانند پوشش عیوب سقف از جمله ناصافی، عایق صوتی و حرارتی و بخشیدن جلوه ای متفاوت به سقف ساختمان شما

منبع: رویا مال
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 992

به "ایده برای بازسازی خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده برای بازسازی خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید