اینستاگرام قابلیت تازه Gifts را برای تولیدکنندگان محتوا آزمایش می نماید

به گزارش مجله روگذر، گاهی اوقات شما تمایل دارید از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه تان علاوه بر لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست های آن ها، به صورت اقتصادی نیز حمایت کنید. البته بعضی از پلتفرم ها راهی را برای شما ایجاد نموده اند که می توانید این کار را به وسیله یک سیستم پرداخت آنلاین انجام دهید. در حالی که پیش تر گفته می شد اینستاگرام نیز روی چنین قابلیتی کار می نماید، اکنون متا رسماً تأیید نموده که اینستاگرام در حال کار روی ابزاری است که امکان حمایت اقتصادی از تولیدکنندگان محتوا را فراهم می نماید.

اینستاگرام قابلیت تازه Gifts را برای تولیدکنندگان محتوا آزمایش می نماید

به گفته سخنگوی متا، این شرکت در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی به نام Gifts است که به وسلیه آن کاربران می توانند از حساب های کاربری موردنظر خود در قالب هدیه، قدردانی نموده و حتی قادرند از آن ها حمایت اقتصادی نمایند. اگرچه این قابلیت اکنون در حال توسعه است، اما هنوز در اختیار کاربران بتا قرار نگرفته و فعلاً به وسیله کاربران داخلی این شرکت آزمایش می گردد.

این ویژگی برای اولین بار به وسیله یکی از توسعه دهندگان مشهور موبایل به نام الساندرو پالوزی در ماه ژوئیه گزارش شده است. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی این منبع مطلع، ظاهراً دکمه ای به نام Content Appreciation به اینستاگرام اضافه می گردد تا کاربران بتوانند به وسیله آن از حساب کاربری مورد نظرشان قدردانی نمایند. دقیقاً یک ماه بعد الساندرو پالوزی بیان کرد که این قابلیت پیشرفته و نام آن نیز به Gifts تغییر پیدا نموده است.

در حال حاضر، جزئیات زیادی در خصوص این ویژگی وجود ندارد. اما با نگاهی به پلتفرم های دیگری که این قابلیت را دارند، تصور اینکه این قابلیت در اینستاگرام به چه شکل کار خواهد نمود، خیلی سخت نیست. در حال حاضر، بزرگترین رقیب اینستاگرام یعنی تیک تاک، ویژگی مشابهی به نام Gifts دارد که به کاربران امکان می دهد موقع مشاهده ویدیوها یا پخش زنده یک تولیدنماینده محتوا، در صورت تمایل از او حمایت اقتصادی نمایند. در این اپلیکیشن، گزینه های Gifts متفاوتی نظیر کلاسیک و پرمیوم وجود دارد که کاربران حتی می توانند همراه حمایت اقتصادی برای آن ها پیغام نیز بفرستند.

این امکان وجود دارد که اینستاگرام نیز همین قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار دهد و آن را به ویژگی جهت کسب عایدی تبدیل کند. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام پیش تر در خصوص این قابلیت گفته بود: این تازه اولین قدم ما در مسیری طولانی است تا به تولیدنمایندگان محتوا در سراسر جهان طیف وسیعی از ابزارها را ارائه کنیم تا بتوانند به صورت آنلاین به کسب عایدی بپردازند. ما واقعا در خصوص این قابلیت هیجان زده هستیم.

آن طور که در نوترین خبرهای منتشر شده شنیده می گردد، این پلتفرم متعلق به متا به زودی قابلیت جمع آوری یاری اقتصادی را به بخش ریلز اضافه خواهد نمود. ظاهراً کاربران بیش از 30 کشور در سراسر جهان با استفاده از این قابلیت می توانند با قرار دادن لینک مخصوص به بیش از 1.5 میلیون موسسه خیریه در جهان یاری اقتصادی نمایند. اینستاگرام اعلام نموده که تا به امروز بیش از 4 میلیون نفر به وسیله اینستاگرام و فیسبوک بیش از 150 میلیون دلار برای محافظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات اقلیمی یاری اقتصادی نموده اند.

ماه قبل نیز مدیرعامل متا، با انتشار پستی در توییتر از قابلیت پرداختی نو این پلتفرم اطلاع داد. آقای زاکربرگ در این رابطه بیان کرد که کاربران برای استفاده از این قابلیت باید به فروشگاه های آنلاین مد نظر خود در اینستاگرام یک پیغام به وسیله بخش دایرکت ارسال نمایند. آن ها بعلاوه با این قابلیت نو اکنون می توانند به طور مستقیم در دایرکت اینستاگرام خود، هزینه سفارشات را پرداخت نمایند.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2185

به "اینستاگرام قابلیت تازه Gifts را برای تولیدکنندگان محتوا آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام قابلیت تازه Gifts را برای تولیدکنندگان محتوا آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید