بازار پررونق توریسم درمانی ایرانی ها در مالزی (تور مالزی ارزان)

به گزارش مجله روگذر، راهنمای جهانگردی درمانی، ویژه 2014 در آخرین گزارش خود اعلام نمود که در سال 2012 بیش از 1000 جهانگرد ایرانی برای دریافت خدمات درمانی به مالزی سفر کردند.

بازار پررونق توریسم درمانی ایرانی ها در مالزی (تور مالزی ارزان)

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

امارات به تنهایی بیش از 2 میلیارد دلار در سال 2011 برای اعزام بیماران خود به خارج از کشور ارز هزینه نموده است. این درحالی است که مالزی در سال های گذشته گام مهمی برای افزایش سهم خود در بازار دنیای توریسم درمانی برداشته و درشرایطی که قیمت خدمات درمانی در تایلند گران و سنگاپور نیز با سیل بیماران بیش تر از ظرفیت کشور روبرو است، مالزی کوشش های خود رابرای توسعه گردشگری درمانی و جذب این گردشگران تشدید نموده است.

مالزی به ویژه میخواهد گردشگری درمانی را با توریسم اسلامی و یا گردشگری کشورهای مسلمان پیوند بزند. 60 درصد جمعیت مسلمان دراین کشور فرصت و امتیازی برای مالزی محسوب می گردد که سبب شده برای سال های مدید مسلمانان دنیا مالزی را برای سفر انتخاب نمایند با این وجود این کشور باید با برندهای شاخص و برتر دنیای دراین زمینه رقابت کند.

مالزی درهمین راستا بیش از هرچیز تمرکز خود را بر جذب گردشگران سلامت از کشورهای همسایه گذاشته است اما کوشش ها برای معقول کردن قیمت ها تاحدی پیروز بوده و به تازگی نام مالزی را در ردیف سوم از برترین و دردسترس ترین خدمات درمانی درمجله بین المللی سبک زندگی ثبت نموده است.

علاوه براین، از نظر خدمات درمانی و صدور ویزا، مالزی برای بیماران در شمار راحت ترین کشورهای دنیا است و بیشتر خارجیان نیازی به پر کردن فرم های مخصوص ندارند. درنتیجه تعداد گردشگران خارجی جویای خدمات درمانی در مالزی ظرف 5 سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته و در سال 2013 به بیش از 770.134 نفر رسیده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 شهریور 1401 بروزرسانی: 13 شهریور 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2178

به "بازار پررونق توریسم درمانی ایرانی ها در مالزی (تور مالزی ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار پررونق توریسم درمانی ایرانی ها در مالزی (تور مالزی ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید