بازسازی سرویس بهداشتی

به گزارش مجله روگذر، بازسازی سرویس بهداشتی و بازسازی دستشویی و بازسازی حمام توسط تیم بنایی ساختمان شرکت بازسازی منزل خبرنگاران 09125754921 -44274146 - 44890732

بازسازی سرویس بهداشتی

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

راهکارهای ساده برای بازسازی ساختمان در قسمت هایی از خانه

سرویس بهداشتی , دستشویی , حمام

حمام و سرویس بهداشتی که برای بیشتر افراد شاید آخرین مکانی باشد که وقتی بازسازی و دکوراسیون داخلی انجام میگردد مورد توجه آنها قرار میگیرد زیرا اعتقاد دارند اگر بودجه ای محدودی داشته باشند بهتر است برای مکان های هزینه نمایند که بیشتر در معرض دید میباشد ولی نمی دانند که سرویس بهداشتی بعد از دکوراسیون آشپزخانه دومین مکانی است که ارزش منزل را از نظر مالی بالا میبرد و حتی اگر مکان پذیرایی و نشیمن و آشپزخانه با دکوراسیون لوکس هم داشته باشند ولی سرویس بهداشتی قدیمی داشته باشند اثر منفی در دید مهمانان یا حتی خود افراد خانواده خواهد داشت ولی راهکارهایی کم خرج تر هم وجود دارد برای بازسازی سرویس و حمام خانه که چهره ای تازه ایی به آنها می بخشد .

1- با رنگ کردن حمام و قفسه ها ،دیوارها ، یا حتی روشویی اولین عملیاتی است که از نظر مالی می تواند تغییر اساسی در شکل ظاهری نو کردن آنجا به وجود آورد یا اینکه طرح های روی دیوار و سقف حمام ها را تعویض کرد.

2- ولی قبل از رنگ کردن باید چند نکته اساسی را در نظر گرفت ، اگر دیوار های حمام و سرویس بهداشتی نم دار باشد باعث پوسته پوسته شدن رنگ یا حتی کاشی دیوارها میگردد پس بنابراین باید دقت کافی گردد که از یک متخصص بازسازی مشاوره گرفت که اگر حمام و سرویس ها لازم به تعمیرات و تعویض لوله ها و تاسیسات داشته باشد قبل هر کاری به وجود آورد .

3- اگر دیوارها ظاهر مناسبی داشته باشند باید از یک پوشش ضد آب استفاده کرد که مانع از جذب آب در داخل دیوارها گردد و مانع از سفیدک شدن دیوارها گردد و میتوان از رنگ های ضد رطوبت و نیمه براق برای دیوارهای سرویس و حمام استفاده کرد.

4- یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد روشن کردن فضای حمام می باشد. حتی اگر حمام آن مکان زیبا ترین و بهترین حمام هم باشد ولی اگر نور کافی نداشته باشد به صورت خسته نماینده و دلگیر به نظر می آید که یکی از راههای کم خرج و روشن کردن آن فضا می توان مانع های که در بیرون جلوی پنجره وجود دارد حذف کرد و از پوششی برای پنجره استفاده کرد که در عین حال باعث حفظ حریم خصوصی گردد و مانع از ورود نور طبیعی گردد .

5- می توان با اضافه کردن چند آینه یا اینکه یک آینه سرتاسری فضای حمام را عظیم و درخشان نشان داد استفاده کردن از در های چوبی یا صلب مانند در اتاق ها اگر حمام در اتاق خواب یا مستر باشد از در های شیشه ایی میتوان استفاده کرد چون استفاده کردن از این درهای شیشه ایی باعث نورانی تر شدن حمام گردد.

6- یکی از نکات ریزی که در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد که می تواند در بازسازی و نوسازی ساختمان آن خیلی تاثیر گذار باشد ولی شاید به چشم زیاد نیاید آن لوازم و تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی می باشد که با نو کردن آن می تواند زیبایی آن دو چند برابر کرد که می توان با رنگ کردن قفسه ها با استفاده از رنگ های شاخص و مصالح خاص استفاده کرد و با تعویض جای مسواکی ، صابون ، کف پوش و پرده حمام حس خاصی را به فضای حمام به وجود آورد و یکی از مزیت خاص این تعویض تجهیزات و لوازم جایگزینی راحت این وسایل می باشد.

7- لوازم هایی که در حمام وجود دارد مثل شامپو ، لوسیون ها ، وسایل بهداشتی و وسایلی که حمام را اشغال میکند و برای سرویس بهداشتی وسایل شوینده ها و ... که می تواند در چشم باشد و حالت زشتی را به فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی بدهد می توان با احداث کمد ها آن وسایل را در آنها جایگزین کرد و در معرض دید پنهان کرد و جای این وسایل با احداث قفسه ها و کشوها و خالی گذاشتن آنها جذابیت خاصی را به حمام و سرویس به وجود آورد .

برای نمونه یک خانه با عمر 50 ساله قصد این را دارند که بازسازی منزل خود را انجام دهند که یکی از قسمت های آن خانه حمام آن می باشد که از حالت قدیمی به حالت مدرن در آمده است .

همانطور که مشاهده کردید طراحی داخلی برای قسمتی از منزل مانند حمام و سرویس بهداشتی قابل انجام شدن است که با بازسازی و نوسازی کردن آن در زندگی اثر مثبتی در روح و روان افراد خانواده خواهد گذاشت که اگر این تغییرات توسط شرکت بازسازی ساختمان معتبر و متخصصین بازسازی همچون شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران که با سابقه ای زیادی که در این تخصص دارد انجام گردد می تواند این تغییرات و بهبود شرایط بسیار ملموس تر باشد.

از پروژه های اجرای دکوراسیون , دکوراسیون لوکس و کابینت ممبران شرکت معماری خبرنگاران دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1207

به "بازسازی سرویس بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سرویس بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید