برترین مکان ها برای گذراندن شب سال نو در ترکیه

به گزارش مجله روگذر، شب سال نو یکی از بزرگترین جشن هایی است که می توانید در ترکیه (turkey) پیدا کنید. در تمام کشور جشن های مختلفی برگزار می گردد. فرقی نمی کند که یک شام 7 قسمتی در یک هتل 5 ستاره باشد یا یک شب دنج در هتلی کنار پیست اسکی، با مجله خبرنگاران همراه باشید تا برترین مکان ها برای گذراندن شب سال نو در ترکیه را به شما معرفی کنیم.

برترین مکان ها برای گذراندن شب سال نو در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با مبلغ تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

استانبول (istanbul)

به اسم بزرگترین شهر ترکیه استانبول این مناسبت را به بسیار تجملاتی برگزار می نماید. برترین گزینه تماس گرفتن با رستوران مورد علاقتان برای چک کردن این است که آیا منوی مخصوصی برای شب سال نو دارند یا نه، که به احتمال زیاد دارند. حتما رستوران هایی نظیر میته (mitte)، سان ست (sunset)، یولوس29 (ulus 29) و اسپاگو را که کافی شاپ هم دارند را انتخاب کنید تا بعد از شام از موسیقی و نوشیدنی ها خوشمزه لذت ببرید. یک گزینه دیگر هم رزرو کردن شب سال نو در یک هتل می باشد برای ان منظور می توانید هتل های نظیر جیراگان (ciragan)، چهار فصل در بوسفر (four season by the bosphorus)، سویسوتل بوسفر (swisstotel bosphorus) و استانبول رافلز (Istanbul raffles) را انتخاب کنید. بلیط تهران استانبول را می توانید از سایت خبرنگاران تهیه کنید.

آنکارا (ankara)

مانند استانبول رستوران ها و هتل های مرکز ترکیه هم منوی مخصوص شب سال نو ارائه می دهند. ازهتل های بزرگی که این کار را می نمایند می توان به آنکارا شراتون (Ankara shraton)، آنکارا ویندهام (whindham ankara)، آنکارا هیلتون (ankara hilton) و یا ماریوت آنکارا (marriot ankara) اشاره نمود. اگر می خواهید که واقعا با مرم محلی بر بخورید و آتش بازی را ببینید به سمت کیزیلی (kizilay) بروید جایی که از بعد از نیمه شب به پایکوبی می پردازند. (خرید مقرون به صرفه بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

آلاچاتی (alacati)

برای جشن گرفتن سال و ساحل به این شهر کوچک بروید که برای جشن های بسیار خوبی در خیابان هایش برگزار می شوند معروف شده است. از مناظره زیبای دریا و خورشید لذت ببرید و بعد برای شام به خیابان های شهر بروید، جایی که تعداد زیادی رستوران و کافه فقط به مناسبت شب سال نو باز می شوند. بلیط تهران ازمیر را مقرون به صرفه بخرید.

آنتالیا (antalya)

محلی دیگر برای لذت بردن از دریا به همراه کوه ها آنتالیا می باشد. ممکن است آنتالیا اولین جایی که برای گذراندن شب سال نو به ذهنتان می آید نباشد اما همین است که آن را منحصر به فرد می نماید. در یکی از هتل های 5 ستاره این شهر اتاق رزرو کنید و مطمئن شوید که در برنامه های شب سال نو که شامل شام و موسیقی زنده است شرکت کنید. خیابان های آنتالیا هم هنگام تحویل سال نو بسیار شلوغ و پرجنب و جوش می شوند. با خرید آنلاین بلیط تهران آنتالیا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

اولوداغ (uludag)

برای کسانی که سال نو را همراه با اسکی و برف جشن می گیرند، الوداغ که معروف ترین پیست اسکی ترکیه در آن واقع شده است مکانی ایده آل می باشد. یک روز خوب را در کوهپایه ها بگذرانید و بعد از برنامه مخصوص شب سال نو در هتلتان لذت ببرید. از هتل های خوب برای گزراندن شب سال نو می توان به چالت یازیجی الوداغ (chalet yazici uludag) و یا بسرن (beceren) اشاره نمود. هرساله محوطه گراند یازیجی (grand yazici) در الوداغ کنسرت بزرگی با حضور خواننده های سرشناس ترک برگزار می نماید که تا بعد از نیمه شب ادامه می یابد.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی وبسایت خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1807

به "برترین مکان ها برای گذراندن شب سال نو در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مکان ها برای گذراندن شب سال نو در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید