بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر شرق تهران

به گزارش مجله روگذر، آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی ویژه معلولان شهر تهران در منطقه13 برگزار گردید.

بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر شرق تهران

به گزارش خبرنگاران، شهردار منطقه13 در آیین بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی ویژه معلولان شهر تهران که با حضور دکتر زاکانی شهردار تهران، رئیس شورای شهر تهران و معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران و جمعی از معلولان به صورت ویدئو کنفرانس و با همراهی شهرداران منطقه ها 17، 2، 5، 13 همزمان با پانزدهمین برنامه شنبه های امید و افتخار برگزار گردید، گفت: برنامه مصوب مناسب سازی منطقه13 در 8 ماهه ابتدای سال جاری، 13کیلومتر بود که حدود 30 درصد بیشتر از برنامه مصوب و به وسعت 17 کیلومتر اجرایی شده و در نظر داریم این اندازه را به 22 کیلومتر افزایش دهیم که حدود 60 درصد فراتر از برنامه سالانه محقق می گردد.

محمدهادی علی احمدی با بیان اینکه در 8 ماه گذشته، 5بوستان، مناسب سازی شده است، اضافه کرد: این طرح ها شامل نصب لوازم ورزشی، نیمکت ویژه افراد توان یاب، بهسازی و تعویض کفپوش محل بازی بچه ها، مناسب سازی معابر و... در بوستان ها است.

او درباره مناسب سازی سه ساختمان در سال جاری برای رفت وآمد آسان معلولان ادامه داد: این ساختمان ها متعلق 2 سرای محله و معاونت عمران و حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه13 است.

علی احمدی، یکی از اقدامات مهم منطقه 13 در سال جاری را مناسب سازی 17 معبر شریانی و میدان های اصلی برشمرد و گفت: خیابان پیروزی به عنوان یکی از معابر شریانی شرق تهران، خیابان های امامت، پنجم نیروی هوایی، صفا و مرتجائی، فلکه اول، دوم نیروی هوایی و میدان امامت برای تردد تمام گروه ها به ویژه معلولان تسهیل شده است.

شهردار منطقه13، با نوید تبدیل بوستان بزرگ جنگ افزارسازی در بافت فرسوده منطقه به بوستان دوستدار معلولان تأکید کرد: در این بوستان 11 هکتاری همه ملزومات و امکانات این گروه مهم جامعه لحاظ می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2218

به "بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پروژه های مناسب سازی معابر شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید