تور ارزان روسیه: تخریب یک منزل مسکونی و مجروحیت 4 نوجوان در پی انفجار مواد محترقه

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون عملیات آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید چهار نوجوان در پی انفجار مواد محترقه در یک منزل مسکونی در شرق مشهد اطلاع داد.

تور ارزان روسیه: تخریب یک منزل مسکونی و مجروحیت 4 نوجوان در پی انفجار مواد محترقه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار کرد: دقایقی قبل در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر شنیده شدن انفجار از داخل یک منزل مسکونی ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های 2، 16 و 20 را به محل حادثه در خیابان مصلی اعزام کرد.

وی اضافه کرد: با حضور آتش نشانان در محل تعیین شد چهار نوجوان در حین ساخت مواد محترقه در قسمت انباری در طبقه دوم یک منزل مسکونی به دلیل انفجار دچار سوختگی شدید شده اند که آتش نشانان بلافاصله این افراد را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

این مقام مسئول در آتش نشانی گفت: دلیل دقیق این حادثه به وسیله کارشناسان مربوطه در دست آنالیز است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد رضایی ادامه داد: بعلاوه عصر امروز خودرو سازمان آتش نشانی که برای اطفای حریق به بولوار توس مشهد اعزام شده بود، بر اثر پرتاب ترقه از سوی افراد ناشناس آسیب دید. خوشبختانه در این اتفاق به آتش نشانان آسیبی نرسید اما به خودروی امدادی خساراتی وارد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2098

به "تور ارزان روسیه: تخریب یک منزل مسکونی و مجروحیت 4 نوجوان در پی انفجار مواد محترقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: تخریب یک منزل مسکونی و مجروحیت 4 نوجوان در پی انفجار مواد محترقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید