تداوم اجرای طرح نوروزی راهداری تا 14 فروردین، بازگشایی جاده های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: همه راه های اصلی و فرعی و روستایی در این استان باز بوده و رفت و آمد در آنها در جریان دارد.

تداوم اجرای طرح نوروزی راهداری تا 14 فروردین، بازگشایی جاده های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل

کلیم الله وثوقی در گفت و گو با خبرنگاران از تداوم اجرای طرح نوروزی راهداری تا 14 فرودرین ماه در محورهای مواصلاتی استان اطلاع داد و گفت: در مجموع 230 دستگاه ماشین آلات راهداری با 430 نفر نیرو در قالب 60 گروه، در 22 منطقه مختلف استان در آماده باش کامل بوده و در راهدارخانه سیار و ثابت استان برای خدمات رسانی در مواقع احتیاج مستقر هستند.

وی از مردم خواست قبل از سفر با سامانه 141 و یا با شماره تلفن 33745902 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین شرایط راه ها آگاه شوند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در ادامه با اینکه تداوم بارش برف و وجود کولاک شدید باعث شده بود عملیات برفروبی و بازگشایی جاده ها به وسیله راهداران در بارش های اخیر با مشکل روبرو گردد، اظهار کرد: به دلیل کولاک شدید و یخبندان راه ارتباطی صدها روستا در نقاط مختلف استان چندین بار بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در پی بارش برف سنگین و وجود کولاک شدید در چند روز اخیر راه ارتباطی حدود هزار روستا در استان اردبیل مسدود شده بود که با کوشش راهداران تمامی آنها بازگشایی شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیشتر این روستاها در شهرستان های خلخال، کوثر، مشگین شهر، اردبیل، نیر، نمین، به ویژه در شهرستان های انگوت و گرمی واقع شده بود.

وثوقی اضافه نمود: ضروری است رانندگان در شرایط های جوی نامناسب با رعایت سرعت مطمئنه خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2115

به "تداوم اجرای طرح نوروزی راهداری تا 14 فروردین، بازگشایی جاده های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم اجرای طرح نوروزی راهداری تا 14 فروردین، بازگشایی جاده های اصلی، فرعی و روستایی اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید