تصمیم سرنوشت ساز برای بمب مشترک استقلال و پرسپولیس؛ جدایی لحظه آخری در هفته آینده؟

به گزارش مجله روگذر، سعید عزت اللهی هم در جابجایی تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه های ایرانی حاصل نشود.

تصمیم سرنوشت ساز برای بمب مشترک استقلال و پرسپولیس؛ جدایی لحظه آخری در هفته آینده؟

به گزارش خبرنگاران در فوتبال اروپا عرف است که باشگاه با بازیکنان مورد نظر خود، حدوداً یک سال قبل از اتمام قرارداد وارد مذاکره شده و شرایط ادامه همکاری را جویا می گردد. اگر بازیکن اشتیاقی به تمدید قرارداد داشت که چه بهتر و در غیر این صورت باشگاه با مشتریان بازیکن به توافق می رسد و انتقال نهایی می گردد تا حداقل سودی نصیبش گردد. بعضی اوقات اما بازیکن علاقه ای به تمدید قرارداد نشان نمی دهد و می خواهد تا چالش تازهی را در باشگاهی دیگر تجربه کند. آن وقت تکلیف چیست؟

این اتفاق برای سعید عزت اللهی اتفاق افتاده. قرارداد او حدود 4 ماه دیگر با وایله تمام می گردد. او پیشنهاد تمدید قرارداد دو و نیم ساله را رد نموده و به دانمارکی ها جواب منفی داده. با این حال اما پیشنهادهایی هم در فصل جابجایی تابستانی دریافت نموده که باشگاه وایله بر سر مبلغ آن با تیم های خواستار به توافق نرسیده. همین مسأله باعث شده تا مسئولان باشگاه دانمارکی به سرمربی تیم شان فشار بیاورند که از عزت اللهی در ترکیب استفاده نکند و حتی نام او را از فهرست مسابقات خط بزند.

نمونه این اتفاق را در پاریس هم دیدیم. جایی که کیلیان امباپه با مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن به مشکل خورد و قراردادش را تمدید نکرد. آن هم در شرایطی که تنها یک فصل از آن به جای مانده بود. امباپه و ناصر الخلیفی ماه ها با یکدیگر اختلاف داشتند اما در نهایت با حذف پاداش انتهای فصل ستاره فرانسوی، توافق صورت گرفت تا او در تیم بماند و یک سال دیگر بازی کند. آن هم در شرایطی که او انتها فصل بازیکن آزاد می گردد و با اتمام قرارداد می تواند به تیم دلخواه خود که رئال مادرید است منتقل گردد.

سعید عزت اللهی هم در جابجایی تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه های ایرانی حاصل نگردد. سعید بخصوص به پرسپولیس نزدیک شده بود اما وایله به یکباره رقم 200 تا 300 هزار یورویی رضایتنامه را به یک میلیون یورو افزایش داد تا بازگشت عزت اللهی به لیگ ایران منتفی گردد.گردد.

وایله اما در فصل تازه سوپرلیگ دانمارک شکست های متوالی را تجربه نموده اما تنها به این علت که عزت اللهی پای برگه تمدید قرارداد را امضا نزده، او را از فهرست مسابقات خط زده. اول سپتامبر- حدود 12 روز دیگر- جابجایی در دانمارک به انتها می رسد و اگر وایله با باشگاهی تازه برای انتقال عزت اللهی توافق نکند، او باید تا انتها قراردادش در دانمارک بماند.

سعید بعلاوه برنامه ای در سر دارد و دیگر نمی خواهد ماجراهایی نظیر انتقال قرضی که در لیگ روسیه برایش رخ داد را این بار در دانمارک تجربه کند. او زمستان بازیکن آزاد می گردد و حق انتخاب دارد. اگر 12 روز دیگر دندان روی جگر بگذارد و به تمام پیشنهادها پاسخ منفی بدهد، آن وقت مسئولان وایله هم کمی نرمش به خرج می دهند و از او استفاده می نمایند. چون دستمزدش را پرداخت می نمایند و به همین علت و در صورت عدم استفاده از هافبک شمار 6 تیم ملی متضرر خواهند شد. بنابراین عزت اللهی 12 روز سرنوشت ساز را پیش رو خواهد داشت.

شاید قصه امباپه برای سعید هم تکرار گردد و او به ترکیب وایله برگردد. اتفاقی که احتمالاً بعد از اردوی تیم ملی در بلغارستان شاهد آن خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2328

به "تصمیم سرنوشت ساز برای بمب مشترک استقلال و پرسپولیس؛ جدایی لحظه آخری در هفته آینده؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم سرنوشت ساز برای بمب مشترک استقلال و پرسپولیس؛ جدایی لحظه آخری در هفته آینده؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید