تفاوت جالب مناظر در واقعیت با تبلیغات

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران: هنگام انتخاب جایی برای گذراندن تعطیلات، وقتی تصاویر شگفت انگیز سواحل و مناظر را در تبلیغات و کتاب های راهنما می بینیم، هیجان زده می شویم؛ اما متاسفانه گاهی وقتی به مقصد خود می رسیم، می بینیم که حتی نزدیک به چیزی که انتظار داشتیم هم نیست.

تفاوت جالب مناظر در واقعیت با تبلیغات

ممکن است یک منظره فقط از زاویه ای که عکس های تبلیغاتی گرفته شده اند زیبا باشد و از زاویه دیگر اصلا زیبا نباشد و هجوم گردشگران یا پدیده های دیگر آن را خراب نموده باشد. ما می خواهیم وقتی چنین اتفاقی افتاد، وحشت نکنید و ناراحت نشوید، فقط از مناظر جدید لذت ببرید، چون به سفر رفتید تا احساسات جدید و مثبت را تجربه کنید. ما به شما نشان می دهیم که برای چه چیزی باید آماده باشید.

سانتورینی، یونان

برج ایفل، پاریس

دیوار های کرملین، مسکو

برج خلیفه، امارات متحده عربی

انگکور وات، کامبوج

شهر مراکش، مراکش

میدان میکلانژ، فلورانس

پل راکوتزبروک، آلمان

پریکستولن، نروژ

برکه آبی، آبخاز

لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده

تندیس مسیح، ریودوژانیرو

گاو وال استریت، نیویورک

منهتن

جزایر فی فی، تایلند

سواحل جمهوری دومینیکن

پل گلدن گیت، سانفرانسیسکو

آمستردام

بیگ بن، لندن

غذا های خیابانی، تایلند

منبع: brightside

منبع: برترین ها
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 651

به "تفاوت جالب مناظر در واقعیت با تبلیغات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت جالب مناظر در واقعیت با تبلیغات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید