سرگرمی خانوادگی سارا و نیکا در ایران

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران : سارا و نیکا عکسی از خود در فضای مجازی منتشر کردند.

سرگرمی خانوادگی سارا و نیکا در ایران

نامزد بازی شب یلدای سارا و نیکا !

سارا و نیکا از بازیگران خردسال در سریال نوروزی مرکز بودند. اکنون سارا و نیکا بزرگ شده اند و در اینستاگرام بسیار فعالند. سارا و نیکا دوقلوهای مشهوری هستند که در مناسبت های مختلف از خود عکس و استوری منتشر می نمایند. سارا و نیکا در حال حاضر در سوئد زندگی می نمایند. در ادامه عکسی از سارا و نیکا را که در شب یلدا منتشر کردند ببینید.

داف بازی سارا و نیکا

قطعا اگر مرکز نبود سارا و نیکا هم نبودند. دو قلوها حالا هر کدام بیش از یک میلیون دنبال نماینده دارند و با اینکه فعالیت خاصی هم ندارند اما همچنان هواداران خود را نگه داشته اند! البته بومرنگ های زیادی از خود با چشمان خمار و ناز دخترانه منتشر می نمایند که تاثیر زیادی برای نگه داشتن فالوور های نوجوان آن ها دارد.

سارا و نیکا در گذاشتن پست تنبل هستند اما در لایو گذاشتن اون هم با فیلتر های اینستایی خیلی هم زرنگ و پرکار اند. در ادامه لایو نو نیکا فرقانی را مشاهده می کنید که مامانشم به لایو میاره و ظاهرا مامان جان هم دستی در تلویزیون داشته و به گفته خود در برنامه به خانه بر میگردیم اومده بوده!

کاربران در نظرات همچنان بر این عقیده بودند که سارا و نیکا خیلی سرد و وا رفته هستند و استعدادی در بازیگری ندارند!

سارا و نیکا در تمام مواقع با آرایش فیلتر هستند که تاثیر زیادی روی تغییر چهره شان دارد. البته هر دوی آن ها چهره هایی زیبا دارند اما ظاهرا استفاده از فیلتر برای دختران و خانم ها اعتیاد آور شده!

البته خیلی هم از این دو خواهر بعید نیست که در آینده ای نزدیک عمل زیبایی هم انجام دهند زیرا در ایران هم بیشتر خانم های بازیگر زیر تیغ جراحی رفته اند. اینکه این حرکت درست است یا نه صحبتی برایش نیست اما سارا و نیکا هم همیشه در زمان لایو تماما از فیلتر های اینستایی استفاده می نمایند و آن قدر هم که از پشت گوشی نشان می دهند صاف و نچران نیستند.

رابطه نیکا و علی!

نیکا فرقانی چند باری است که تبلیغ یک پسر جوان به نام علی حسنی را می نماید. این پسر در کار ارز دیجیتال است و به مردم نحوه پولدار شدن را آموزش می دهد! نیکا به نظر می رسد آن قدرها که باید از کار او سر درنمی اورد اما با توجه به تبلیغاتی که برای علی حسنی انجام می دهد معین است که یا رابطه ای در میان است و یا پول خوبی در قبالش دریافت نموده.

البته تبلیغات میان بازیگران بیشتر از بلاگرهای اینستایی شده و حتی خیلی از هنرمندان رده بالا هم این حرکت را برای کسب درامد هنگفت انجام می دهند دیگر چه برسد به دو دختر جوان!

بیوگرافی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یک ساله نشده بودند که وارد عرصه هنر شدند و با سریال مرکز به معروفیت رسیدند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همیشه در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ و گربه منتشر شده است.

سارا و نیکا خواهران دو قلوی دهه هشتادی هستند. سارا و نیکا قبل از یک سالگی وارد عرصه هنر شدند. سارا و نیکا در بخش های مختلف سریال مرکز بازی کردند. سارا و نیکا عکس ها و فیلم های بسیاری در اینستاگرام منتشر نموده اند. سارا و نیکا بازیگری را تنها با مرکز تجربه کردند.

اخیرا عکسی از سارا و نیکا در طبیعت و در کنار دو پسر منتشر شد که همه مخاطبان را متعجب کرد. بخش عظیمی از حواشی بسیاری که برای این دو خواهر نوجوان به وجود آمده از اقدامات خود نموده آن هاست

سارا و نیکا فرقانی اخیرا دوباره سوژه برنامه های تلویزیونی شده اند و بعضی کارشناسان بر سر بخشش و یا تنبیه هنری آنها با هم بحث نموده اند. بعضی معتقد هستند که همین جا باید جلوی رفتار آنها را گرفت و به تلویزیون برگردند ولی بعضی دیگر می گویند آنها دیگر رسما شاخ مجازی شده اند و نمی توانند به تلویزیون بازگردند. البته یک سری هم عقیده دارند که بازی انها خیلی ضعیف است و کلا فارغ از حاشیه هایشان به تلویزیون برنگردند بهتر است

منبع : نشان 24

منبع: رکنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2052

به "سرگرمی خانوادگی سارا و نیکا در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگرمی خانوادگی سارا و نیکا در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید