تقوی: بازیکنانم باور به برد دارند

به گزارش مجله روگذر، محمد تقوی پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: یکی از مهمترین موضوعات باور به برد است و خیلی خوشبختم که بازیکنانم باور دارند که می توانند ببرند. بازیکنی که یک هفته در ترکیب تیم بوده (احسان پهلوان)، در هتل متوجه شدیم که نمی تواند بازی کند. برای ما واقعاً سخت بود که جانشین او را پیدا کنیم. خوشبختانه همه بازیکنانم بزرگ هستند و نشان دادند که می توانند هر تیمی را شکست بدهند، حتی تیمی که در خانه خود شکست نخورده بود.

تقوی: بازیکنانم باور به برد دارند

او حرفهایش را اینطور ادامه داد: برخی ها گفتند من کری خوانده ام، در صورتی که من اصلاً کری نمی خوانم و گفتم که می خواهیم طلسم نباختن پارس جنوبی را بشکنیم. پارس حنوبی یکی از تیم های خوب لیگ است و با کنترل توپ توانستیم مقابل این تیم به هدف مان برسیم. جو استادیوم تختی جم بسیار عالی بود. اگر چه انتظار داشتم استادیوم پر گردد، اما چون بازی اول هفته بود، نبود تماشاگر طبیعی بود.

سرمربی تراکتورسازی اشاره ای به داوری بازی دارد: داور هیچ وقت بد نیست. شاید در جریان بازی، مربی به خاطر هیجان، اعتراض کند که طبیعی است، اما من هیچ وقت اعتراض نمی کنم. تقوی در رابطه با عملکرد بازیکنان پیشین پارس جنوبی در ترکیب تراکتورسازی می گوید: محمد طیبی، ایمان سلیمی و محسن فروزان فوق العاده بودند. وقتی مقابل تیم سابقت قرار می گیری، شمشیر دولبه است. در بازی های قبلی از این موضوع ضربه خوردیم، اما امروز سود بردیم. روی این سه بازیکن فشار زیادی بود، اما عملکرد خوبی داشتند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 183

به "تقوی: بازیکنانم باور به برد دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقوی: بازیکنانم باور به برد دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید