جزئیات غرق شدن کودک در سد برنجستانک سوادکوه شمالی، مادر نجات یافت

به گزارش مجله روگذر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه حادثه غرق شدن مادر و فرزند، در سد زمزم برنجستانک سوادکوه شمالی با غرق شدن پسر حدود 7 ساله همراه بود، گفت: مادری برای نجات فرزند اقدام کرد، با همکاری کارکنان سد، نجات یافت.

جزئیات غرق شدن کودک در سد برنجستانک سوادکوه شمالی، مادر نجات یافت

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، ذات اله فغانی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه شمالی از وقوع حادثه غرق شدن مادر و فرزند در سد زمزم برنجستانک سوادکوه شمالی اطلاع داد و گفت: با گزارش مرکز EOC هلال احمر استان با شماره 112 و با در خواست پشتیبانی مرکز اورژانس، یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شیر گاه و یک تیم پشتیبان از پایگاه جوارم به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه شمالی، اضافه نمود: وقوع حادثه در ساعت 16 و 55 دقیقه روز 26 آذر ماه شروع و تا ساعت 20 همان روز در مکان سد زمزم برنجستانک ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه حادثه غرق شدن مادر و فرزند در سد زمزم برنجستانک سوادکوه شمالی با غرق شدن پسر حدود 7 ساله همراه بود که مادر برای نجات فرزند اقدام کرد که با همکاری کارکنان سد، نجات یافت.

فغانی نژاد، خاطر نشان کرد: پس از چندین ساعت جست و جو، جسد پسر بچه 7 ساله توسط ناجیان غریق هیأت نجات غریق اداره ورزش و جوانان پیدا و تحویل مقامات قضایی و انتظامی شده است.

مادر حادثه دیده توسط اورژانس 115 برای ادامه درمان به بیمارستان رازی قائمشهر انتقال داده شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1435

به "جزئیات غرق شدن کودک در سد برنجستانک سوادکوه شمالی، مادر نجات یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات غرق شدن کودک در سد برنجستانک سوادکوه شمالی، مادر نجات یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید